کد خبر : 1413480 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:13 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی پوشان آزادی را غرق کردند

تظاهرات سپاهانی‌ها در استادیوم آزادی

تماشاگران سپاهان در پایان بازی با استقلال با رفتارهای عجیب باعث شدند پارکینگ های خروجی استادیوم آزادی بسته شود.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی استقلال برابر سپاهان هواداران طلایی پوش سپاهانی با ماموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کردند که این درگیری منجر به دستگیری چند تن از هواداران این تیم شد. اما در پایان بازی و زمانی که خبرنگاران و بازیکنان دو تیم قصد ترک استادیوم بازی را داشتند با صحنه های عجیبی مواجه شدند.


حدود 500 هوادار سپاهان راه خروجی پارکینگ اصلی آزادی را بسته بودند و در اعتراض به دستگیر شدن هواداران تیم خود به سمت ماشین هایی که قصد خروج از در اصلی استادیوم را داشتند سنگ پرانی می کردند. همین مساله باعث شد که ماموران نیروی انتظامی از خبرنگاران درخواست کنند که از در شرقی ورزشگاه را ترک کنند. اما نکته عجیب این است که زمانی که اتوبوس تیم فوتبال سپاهان قصد ترک استادیوم آزادی را داشت هواداران این تیم جلوی اتوبوس را گرفتند و از احسان حاج صفی و سایر بازیکنان باتجربه این تیم درخواست کردند که کاری کنند هواداران تیمشان آزاد شوند. 


تیم فوتبال سپاهان امروز با شکست 2 بر یک برابر استقلال از حضور در رتبه چهارم جدول رده بندی و کسب احتمالی آسیایی جا ماند تا هواداران این تیم در پایان بازی با حالتی عصبانی با ماموران نیروی انتظامی درگیر شوند.

 

 

دیدگاه‌ها