کد خبر : 1413500 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 22:00 | 70.9K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان - رحمتی؛ پایان خوشِ داستان (عکس)

تیم استقلال سپاهان را نیز از پیش رو برداشت تا نایب قهرمان لیگ شانزدهم فوتبال ایران لقب گیرد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، نایب قهرمانی در لیگ شانزدهم برای آبی ها چندان کمتر از قهرمانی در آن نبود؛ جایی که آنها با تکیه بر بازیکنان جوان خود نمایش های فوق العاده، پیروزی در دربی و البته بازی های بیاد ماندنی را پشت سر گذاشتند و توانستند بیشترین امتیاز را در دور برگشت رقابت ها کسب نمایند. آبی ها امروز سپاهانی را از پیش رو برداشتند که انقلاب خود را در دیدار رفت برابر همین تیم آغاز کردند و سرانجام آن، روز شیرین پایانی لیگ برتر بود؛ 

نکته جالب در پایان دیدار جایی بود که منصوریان و رحمتی دست به دست یکدیگر به سمت طرفداران رفتند و به تشویق های آنان پاسخ دادند. دو آبی پوشی که در در همان دیدار رفت برابر سپاهان سرنوشت مشابهی را در انتظار داشتند. رحمتی از سوی منصوریان به نیمکت ذخیره ها تبعید و تا آستانه خروج از استقلال نیز پیش رفت و منصوریان نیز در آخرین فرصتش در برابر زردپوشان اصفهانی قرار گرفت و البته توانست حکم بقای خود را امضا کند. سرانجام کاپیتان و سرمربی محبوب آبی ها اما پایان خوشی داشت و آنها در کنار یکدیگر فصلی به یادماندنی را رقم زدند. 


لیگ شانزدهم برای استقلالی ها فراز و نشیب های بسیار زیادی به همراه داشت ، اگر چه که آنها با لبی خندان آن را به پایان رساندند و در انتظار روزهای خوبی اند که  در فصل آتی انتظارشان را می کشد.

 

1197314

دیدگاه‌ها