کد خبر : 1413573 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 11:54 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتری‌ها و ذخیره‌ها 

ترکیب استقلال خوزستان در بازی صبا چگونه بود؟

تیم فوتبال استقلال خوزستان با ترکیبی متفاوت به دیدار صبا رفت و با برد مقابل این تیم حکم سقوط شاگردان مرفاوی را امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در حالی روز گذشته به مصاف تیم صبای قم رفت که طیبی، ماهینی، افشین، نانگ، سالاروند و ماهی را در اختیار نداشت. پورموسوی اما در ترکیبش از بازیکنانی استفاده کرد که تا پیش از این در ترکیب ثابت چه در آسیا و یا در لیگ برتر به دفعات حضور داشته اند و تنها یونس دلفی مهاجم١٧ ساله استقلال خوزستان اولین حضور ثابتش را تجربه می کرد. 

 

حضور وحید شیخ ویسی درون دروازه به مانند همیشه بوده است، زوج عقیل کعبی و ابوالفضل علایی برای سومین بار در لیگ برتر برابر صبا قرار گرفتند. فرزاد جعفری برای سومین بازی متوالی در لیگ برتر به عنوان مدافع راست قرار گرفت و پیمان شیرزادی نیز به مانند بازیهای قبل در پست دفاع چپ بازی کرد.

 

1197411


زوج سلمان بحرانی و عاشوری در پست هافبک دفاعی نیز پیش از این بارها در لیگ برتر تست شده بودند، مهدی مومنی به عنوان هافبک نفوذی بازی کرد.حسن بیت سعید در پست وینگر راست، مهدی زبیدی در پست وینگر چپ  حضور داشتند، زبیدی پس از رهایی از بند مصدومیت در اکثر بازیها چه به صورت نفر اصلی و چه ذخیره حضور داشته است.


در عین حال یونس دلفی مهاجم تیم ملی نوجوانان که تا پیش از این به عنوان یار ذخیره برتر به میدان رفته بود برای اولین بار به عنوان یار فیکس قرار گرفت.پورموسوی که با کمبود بازیکن روی نیمکت مواجه بود، در نیمه دوم ابوالحسنی، باقرهاشمی و قنبری زاده را به میدان فرستاد، سه بازیکن زیر ٢٣ سالی که در لیگ امسال بسیار کم فرصت بازی پیدا کرده بودند.


استقلال خوزستان با این ترکیب موفق به پیروزی مقابل صبا شد و پایان کار این تیم را در لیگ برتر رقم زد.

دیدگاه‌ها