کد خبر : 1413596 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 13:19 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های آقایی علیه آجورلو ماندنش را سخت کرد

ستاره جنجالی از تراکتور می‌رود؟

با حرف‌هایی که سعید آقایی دیروز بر زبان آورد، ماندن او در این تیم کمی دشوار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی یکی از بازیکنان تراکتورسازی است که از چند هفته گذشته بحث جدایی اش داغ شده و شایعاتی نیز درباره توافق او با پرسپولیس به گوش می‌رسید که البته هنوز هیچ کس آن را تایید نکرده است. آقایی که از مشکلات مالی تیمش ناراحت است، دیروز بعد از بازی با نفت تهران در مصاحبه‌ای حرفهای تندی را علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه بر زبان آورد.


او اعلام کرد اگر آجورلو مدیرعامل باشگاه باشد، یک دقیقه هم نمی‌ماند و یا اینکه مدیرعامل در ماه‌های گذشته تیم را به حال خودش رها کرده است. این صحبت‌ها می‌تواند ماندگار آقایی در تراکتورسازی را سخت کند.

 

1197437


مدافع چپ تراکتورسازی از پرسپولیس، سپاهان و یکی دو تیم تیم دیگر پیشنهادهایی دریافت کرده اما به گفته خودش هنوز مذاکره ای انجام نداده تا تکلیفش با تراکتورسازی روشن شود اما با توجه به سکوت آجورلو احتمالا او مجبور شود تصمیم دیگری بگیرد.


این در حالی است که تراکتورسازی هفته آینده در فینال حذفی باید به مصاف نفت تهران برود و به نظر می‌رسد اگر تا آن زمان مدیران تراکتورسازی مطالبات بازیکنانی نظیر آقایی را ندهند، او با توجه به پایان قراردادش با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شود.

دیدگاه‌ها