کد خبر : 1413620 | 15 اردیبهشت 1396 ساعت 14:34 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

جشن خلوت آسیایی در فولادشهر با چاشنی اشک

ذوبی ها در حالی جشن آسیایی شدن خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند که تعداد اندکی از هواداران این تیم در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در دیدار پایانی لیگ برتر موفق شد دو پیروزی را به دست بیاورد، آنها که در هفته های اخیر رقابتی سایه به سایه با همشهری خود داشتند در نهایت موفق شدند در روزی که سپاهانی ها شکست خوردند، با کسب یک پیروزی، از تیم پیشی بگیرند و رده چهارم جدول رده بندی را از آن خود کنند. 

 

1197460


دومین پیروزی ذوبی ها نیز در کسب سهمیه آسیایی به دست آمد، آنها با ایستادن روی پله چهارم جدول توانستند شانس حضور خود در رقابت های آسیایی را بالا برند، حالا در صورتی که تراکتوری ها موفق شوند قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند ذوبی ها نیز به عنوان چهارمین نماینده فوتبال ایران می توانند در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور پیدا کنند. 

 

1197461


اما نکته جالب در این باره اینکه در روزی که سبزقباها نیاز به حمایت زیاد هواداران خود داشتند تعداد زیادی از دوست داران این تیم به ورزشگاه راه پیدا نکردند تا به این ترتیب جشن آسیایی شدن ذوبی ها در فولادشهری برگزار شود که یکی از روزهای خلوت خود را پشت سر می گذاشت.

 

1197462

دیدگاه‌ها