کد خبر : 1413760 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 11:50 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

ضرب و شتم مدیر رسانه‌ای سیاه جامگان در جشن بقا

در جریان بازی حساس بین سیاه‌جامگان و پرسپولیس، مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان از ماموران کتک خورد.

ضرب و شتم مدیر رسانه‌ای سیاه جامگان در جشن بقا

به گزارش "ورزش سه"، «مسعود حکم‌آبادی» در این باره گفت: بعد از پایان شادی‌‎های پس از بازی می‌خواستم وارد رختکن شوم که یکی از مامورین  جلویم را گرفت و از من کارت شناسایی خواست. کادر فنی و افرادی که روی نیمکت هستند بعد از سوت پایان بازی کارت‌های خود را تحویل مدیر تیم می‌دهند و طبییعتا کارت من هم دست «آرمین رهبر» بود. برای او توضیح دادم که من مدیر رسانه‌ای تیم هستم، اما یکی از مأموران با بی‌احترامی دستم را گرفت و مرا هل داد.


حکم‌آبادی ادامه داد: به او گفتم اگر کارت نداشته باشم چطور 90دقیقه روی نیمکت نشستم؟ که او صدایش را بلندتر کرد و داشتم با یکی از ماموران حرف میزدم که مدیرعامل تیم ما از راه رسید و از من پرسید «چی شده؟» و من هم یک کلام گفتم «نمی‌دانم». در این لحظه یکی از ماموران دستش را دراز کرد و ضربه محکمی به صورت من زد.مدیرعامل ما و تعداد زیادی از عکاسان و خبرنگاران شاهد ماجرا بودند و دیدند که آن مأمور چطور من را زد و در شلوغی‌های حضور همکارانش غیب شد!با عذرخواهی مسئول یگان ویژه مستقر در ورزشگاه و قولی که ایشان بابت برخورد با مامور خاطی داد، قضیه تمام شد.بعد از پایان کنفرانس اما دوباره دیدم یکی از مامورین حاضر در آن جمعی که درگیری شده بود، جلوی در ورزشگاه ایستاده و قرار است قضیه همچنان ادامه داشته باشد.


وی افزود: صحبت من این بود که هر اتفاقی، تاکید می‌کنم هر اتفاقی که افتاده باشد، مأمور  حق ضرب و شتم را ندارد.در همین صحبت‌ها بودیم که دستور بازداشت من صادر شد که البته با وساطت مدیر تیم و خبرنگاران، این قضیه منتفی شد، اما هیچ‌وقت نفهمیدم چطور می‌شود سیلی بخوریم و بازداشت هم بشویم.همان‌جا یکی از پلیس‌ها را قسم دادم گفتم تو که دیدی همکارت چطور توی صورت من زد، اما او گفت اسم چیزی که تو خوردی «سیلی» نبود. اگر واقعا «سیلی» می‌خوردی، فکت جابجا می‌شد!


مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان گفت: حق قانونی من این است که این قضیه را پیگیری کنم، ورزشگاه ثامن مشهد قبلا هم محل کتک خوردن خبرنگاران بوده که بارها به این مسأله اعتراض کردیم. حالا هم اگر آقای عباسی مدیرعامل تیم اجازه دهند حتما پیگیر مسأله هستم تا بلکه به همت رسانه، مأموران  وظیفه خودشان را بهتر بدانند.

دیدگاه‌ها