کد خبر : 1413892 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 19:28 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم ردپای کمیته انضباطی

ماجرای واگذاری خونه به خونه چیست؟

تیم فوتبال خونه به خونه بابل که فصل را با پیروزی پرگل مقابل خیبرخرم آباد تمام کرد، در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده با حکم تعجب برانگیز کمیته انضباطی مواجه شده است.

ماجرای واگذاری خونه به خونه چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه درباره خبری که درباره کناره‌گیری این تیم منتشر شده چنین می‌گوید: تیم فوتبال خونه به خونه یک مجموعه خصوصی است که در تلاش برای اعتلای فوتبال استان مازندران تاسیس شده. اما در شرایطی که ما با سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها و ورود مربیان بزرگ به شهر بابل تلاش کرده‌ایم به هدفمان برسیم، مسائلی پیش می آید که ما را از ادامه کار دلسرد می کند.


او در ادامه گفت: امروز کمیته انضباطی نامه‌ای برای ما ارسال کرده و باشگاه را به دلایلی که خودشان می‌دانند 20 میلیون تومان جریمه کرده. حالا ماجرا چیست؟ ما در بازی فجرسپاسی در حالی که در کورس قرار داشتیم با لطف داور پیروزی را از دست دادیم در حالی که دو پنالتی مسلم ما گرفته نشد. کمیته انضباطی حالا بدون در نظر داشتن اتفاقات، ما را به دلیل اعتراض به داور جریمه کرده و این حکم را به صورت قطعی صادر کرده تا ما نتوانیم حتی اعتراض کنیم.


حسن‌زاده ادامه می‌دهد: البته این موضوع چیز تازه‌ای نیست. یادتان هست که در موضوع بازی ما با نساجی چه بلایی سر خونه به خونه آوردند. حکم اعلام شده را برگرداندند و در شرایطی که تیم ما با آن 3 امتیاز در کورس قرار می گرفت در نهایت ما را قربانی کردند. البته باشگاه خونه به خونه لیگ را تا انتها و جوانمردانه ادامه داد و نشان داد که شایستگی زیادی برای صعود داشته اما ما فکر می کنیم عملا اتفاقاتی رخ داد که ما نتوانیم در جمع صعودکنندگان قرار بگیریم.


به گفته وی فدراسیون فوتبال باید به سوالات این باشگاه در مورد اداره مسابقات و احکام کمیته انضباطی و البته داوری‌ها پاسخ بدهد. او می گوید: ما دلسرد شده‌ایم در حالی که همین حالا جوان‌های بی‌نظیری در تیم امید ما هستند که آینده فوتبال ایران‌اند و ما به این کار افتخار می‌کنیم اما شما بگویید در این جو بهتر نیست جای هزینه در فوتبال کار فرهنگی بکنیم یا دست بی‌بضاعت‌ها را بگیریم؟

 


این مدیر بخش خصوصی در پایان حرف‌هایش به ورزش سه گفت: متاسفانه باشگاه‌ها به عنوان صاحبان اصلی فوتبال در فوتبال ایران مورد ظلم واقع می‌شوند. کاش روزی هم برسد که حداقل صدای ما به جایی برسد. نه مثل حالا که دردمان را فقط باید به مطبوعات بگوییم و فردا کسی یادش نمانده باشد چرا خونه به خونه از لیگ دسته اول کنار کشید.

دیدگاه‌ها