کد خبر : 1413925 | 16 اردیبهشت 1396 ساعت 22:32 | 96.5K بازدید | 0 دیدگاه

دپارتمان حرف داور را هم قبول ندارد؛

دارابی: بازیِ پرسپولیس یک سناریو بود

سرپرست صبای قم از داوری بازی با استقلال خوزستان انتقاد کرد و تصمیمات دپارتمان داوری را عجیب دانست.

دارابی: بازیِ پرسپولیس یک سناریو بود

به گزارش "ورزش سه"، عباس دارابی در این باره گفت: همان موقع داور مسابقه گفت من گل هانی هاشمی را به اشتباه خطا گرفتم و حتی این موضوع را به حنیف عمران‌زاده اعلام کرد که از شانس بد من این خطای اشتباه را سوت زدم و بعد حریف گل زد اما جالب است دپارتمان داوری امروز می‌گوید جای‌گیری و تصمیم داور درست بوده و خلاف نظر خودِ داور رای می‌دهد.


او با اشاره به شکست پرسپولیس برابر سیاه جامگان عنوان کرد: نوع خوشحالی لیدر پرسپولیسی‌ها تا تماشاگران این تیم از قبل مسابقه تا حتی بعد از گل خوردن، نشان می‌دهد همه این اتفاقات یک سناریو بود؛ از طرف دیگر آقای برانکو از ابتدای فصل فقط حالا یادش افتاده به جوانان بازی بدهد و به حرف دیگران برای استفاده از جوانان گوش کند؟


سرپرست صبای قم یادآور شد: همان موقع که قرار شد جام قهرمانی  را زودتر بدهند اعتراض را به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردیم ولی این کار سه هفته زودتر انجام شد و پرسپولیس از دو بازی پس از آن فقط یک امتیاز گرفت و به سیاه جامگان هم باخت.


دارابی با بیان اینکه تمام تغییرات لیگ باید در آیین نامه اجرایی اعلام شود، اظهار کرد: وقتی فوتبال ایران را با اروپا مقایسه می‌کنند این اتفاقات را هم در نظر بگیرند که اگر قرار بود کاپ قهرمانی را زودتر بدهند، باید پیش از لیگ می‌گفتند چنین قصدی داریم، نه به یک باره تصمیم‌گیری کنند.


وی درخصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان که گفته پرسپولیس و برانکو پاک هستند، گفت: مگر ایشان معیار و محک‌سنج پاکی است که این حرف‌ها را می‌زند؟ از کی تا به حال او چنین کارهایی هم انجام می‌دهد؟؛ از روز اول که به دادن زودتر از موعد جام به پرسپولیس اعتراض کردیم، این آقا سریع عکس العمل نشان داد؛ این مسائل نشان می‌دهد چه کسی ذی نفع بوده است.


سرپرست صبا به اعتراض باشگاه سایپا به اتفاقات هفته آخر اشاره کرد و گفت: از آقای درویش، مدیر عامل باشگاه سایپا تشکر می‌کنم که با وجود ماندن در لیگ برتر، رسم جوانمردی را بر جای آورد و اعتراض را به اتفاقات بازی سیاه جامگان و پرسپولیس نشان داد؛ غیر از این هم از باشگاه سایپا که عمر و زندگی خود را در آنجا گذاشتم، انتظار نمی‌رفت.

دیدگاه‌ها