کد خبر : 1414337 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 21:00 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن به آرزوی آسیایی نرسید؛

الاهلی 2 - ذوب آهن 0؛ شکست تلخ در دوحه

ذوب آهن در دیداری که چهره ی یک مدعی را نداشت برابر الاهلی با دو گل شکست خورد.

الاهلی 2 - ذوب آهن 0؛ شکست تلخ در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن با قبول شکست دو بر صفر برابر الاهلی عربستان از صعود باز ماند. شاگردان حسینی در روزی که شادابی خاصی نداشتند نتوانستند تیم الاهلی را در دوحه شکست بدهند تا در روزی که پرسپولیس موفق به صعود از مرحله ی گروهی شد، حذف شوند. شاگردان حسینی در هر دو نیمه ی بازی نسبت به حریف خود نمایش ضعیف تری داشتند و میل به هجوم و بردن در بازیکنان این تیم دیده نشد تا در نهایت فصل برای حسینی و ذوب آهن با حذف تلخ به پایان برسد.

 

روز ششم لیگ قهرمانان آسیا / ساعت 20:10
ورزشگاه خانگی الغرافه/ تماشاگر: 200 نفر
تیم داوری: ریوجی ساتو، تورو ساگارا، هیروشی یامائوچی، محمدحسن محمد عرفه

 

 

ترکیب الاهلی:

 


یاسر المسلم، ولید بکشان، سلمان مواشر، تایسیر ال جاسم، یوناس فتفازیدیس(82 امیر کردی)، محمد عبدالشافی، مهند اصیری، عقیل الصحابی، سعید الموالد، عبدالفتاح اصیری و سعد عبدالامیر

مربی: کریسیتین گروس

 

 

ترکیب ذوب آهن:

 


محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، محمدرضا حسینی، مهدی رجب زاده، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان(73 ربیع عطایا)، دانیال اسماعیلی فر(87 حدادی فر)، مرتضی تبریزی و جری بنگستون(87 یاسر فیضی)

مربی: مجتی حسینی

 

 

شرح بازی:
ذوب آهن در 15 دقیقه برابر الاهلی بازی را هجومی آغاز کرد و به چند موقعیت مناسب نیز دست پیدا کرد که این توپ ها تبدیل به گل نشد. پس از این دقایق ابتدایی الاهلی کنترل بازی را در اختیار گرفت و توانست موقعیت های خوبی را خلق کند اما این موقعیت ها نیز تبدیل به گل نشد تا در نیمه ی اول بازی با نتیجه ی مساوی به پایان برسد.

نیمه دوم برای بازیکنان الاهلی بهتر از نیمه دوم شروع شد و سفیدپوشان عربستانی خیلی زود موفق به ثبت اولین گل خود شدند. بعد از این گل با ورود ربیع عطایا ذوب آهن تیم برتر زمین شد اما باز هم نتوانست به گل برسد تا در یک غفلت گل دوم را دریافت کند و با شکست از دور مسابقات حذف شود.

 

 


بهترین بازیکن:
عبدالفتاح اصیری زننده ی گل اول الاهلی در این میدان بهترین بازیکن زمین بود. زننده ی گل اول این بازی در تمامی دقایق بازی خط دفاعی ذوب آهن را تحت تاثیر قرارداد و پایه گذار حذف ذوبی ها شد.

 

اتفاق ویژه:
ذوب آهن در روزی که شانس قابل قبولی برای صعود داشت، موفق به کسب پیروزی نشد تا اولین تیم حذف شده ی ایرانی باشد. شاگردان حسینی در کنار این باخت، نمایش نا امید کننده ای داشتند تا حالا حسینی در پایان اولین فصل مربی گری خود، با کارنامه ای پر ابهام رو به رو باشد.

 

 

شرح گل‌ها:

الاهلی یک ذوب آهن صفر ( 63 عبدالفتاح اصیری) : ضربه از راه عبدالفتاح اصیری مهاجم الاهلی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به نوک انگشتان  دست مظاهری وارد دروازه ذوب آهن شد.

الاهلی عربستان 2 ذوب آهن صفر( 84 امیر کردی): سانتر بازیکنان الاهلی از سمت چپ به بازیکن تازه وارد رسید و امیر کردی این توپ را تبدیل به گل دوم الاهلی عربستان کرد.

 

 

دقایق حساس

دقیقه 4: جری بنگستون در ابتدای بازی در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد تا ذوبی ها موقعیت خوبی را از دست بدهند.

دقیقه 9: عبدالفتاح اصیری بعد از یک و دو با بازیکنان الاهلی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه ی این بازیکن را رشید مظاهری برگرداند و در ادامه نیز مدافعان ذوب آهن توپ را برگرداندند.
دقیقه 12: پاس کات بک اسماعیلی فر پشت محوطه جریمه به حسینی رسید اما ضربه ی دقیق این بازیکن را دروازه بان الاهلی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 27: سانتر بازیکنان ذوب آهن روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر نژاد مهدی همراه شد اما دروازه بان الاهلی با یک واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 29: پاس رو به عقب مهدی پور باعث شد تا مهند اصیری در یک موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما مظاهری اجازه ی باز شدن دروازه را نداد و در برگشت نیز بازیکنان ذوب آهن توپ را از روی خط دروازه برگرداندند.

دقیقه 53: ضربه ایستگاهی مهدی مهدی پور را دروازه بان الاهلی از زیر تیرک افقی دروازه بیرون کشید و در برگشت نیز توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه 78: ضربه ربیع عطایای تازه وارد از راه دور با واکنش خوب دروازه بان الاهلی راهی به دروازه ی این تیم نیافت.

دقیقه 80: ضربه بغل پای مرتضی تبریزی از پشت محوطه جریمه را باز هم دروازه بان الاهلی به آسانی مهار کرد.

دیدگاه‌ها