کد خبر : 1414758 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 08:26 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

نخستین تمرین ملی‌پوشان در بانکوک

تیم ملی بانوان زیر 23 سال کشورمان در حالی پس از پشت سر گذاشتن مسیر 12ساعته به بانکوک رسید که اولین تمرین خود را در این شهر برگزار کرد.

نخستین تمرین ملی‌پوشان در بانکوک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران جهت حضور در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا شب گذشته وارد بانکوک شد. ملی‌پوشان کشورمان دراین مسیر 12 ساعته ابتدا وارد دوحه شده و پس از آن عازم بانکوک شدند.

 

طبق برنامه ریزی کادرفنی؛ ملی پوشان امید صبح امروز اولین تمرین خود را در سالن «رام خام هانگ» بانکوک برگزار کردند. البته این تنها تمرین ملی پوشان در این شهر بود. ملی‌پوشان تیم امید پس از تمرین دوساعته با اتوبوس راهی شهر «ناخون راتچا سیما» شدند تا در فاصله باقی مانده تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا تمرینات خود را در سالن این شهر پیگیری کند.

 

محل برگزاری دومین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا در فاصله 600 کیلومتری از شهر بانکوک قرار دارد.رقابت‌های قهرمانی آسیا از 23 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

 

تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران در نخستین روز دور مقدماتی این رقابت‌ها  استراحت دارد و رقابت‌های خود را از 24 اردیبهشت برابر  تیم مالزی آغاز خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها