کد خبر : 1414846 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 14:18 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم مربی بود کمتر بازی کنم؛

حدادی‌فر: نباید زحمات گل‌محمدی را فراموش کنیم

کاپیتان تیم ذوب آهن می گوید که در نیم فصل دوم آماده بوده است، اما مربی تصمیمش بر این بوده که کمتر بازی کند.

حدادی‌فر: نباید زحمات گل‌محمدی را فراموش کنیم

قاسم حدادی فر هافبک تدافعی تیم ذوب آهن که در طول این فصل به دلیل مصدومیت بازی های زیادی را از دست داد، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط بدنی خود گفت: من شرایط خوبی در تمرینات داشتم و بعد از نیم فصل در کنار تیم بود و تمرین می کردم ولی مربی تصمیم می گرفت که کمتر بازی کنم. الان هم واقعا ناراحتم که این اتفاقات افتاد و می توانستیم از گروه صعود کنیم ولی همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاقات بیفتد.


حدادی فر در مورد اینکه آیا با توجه به مصدومیت شرایط مناسبی برای بازی داشته، ادامه داد: بله من واقعا شرایط خوبی داشتم و با تیم تمرین می کردم ولی نظر مربی این بود که کمتر بازی کنم و تصمیمات مربی هم قابل احترام است.


حدادی فر در مورد نتایج ذوب آهن در طول فصل و کسب عنوان چهارمی و اینکه این نتایج چقدر راضی کننده بوده است هم اظهار داشت: من اول فصل مصدوم شدم. به نظرم تیم خیلی عالی نتیجه گرفت و پتانسیل خیلی خوبی داشت. حتی می توانستیم در کورس قهرمانی باشیم ولی خوب در نهایت چهارم شدیم و امید داریم سال بعد در جام باشگاه های آسیا حضور داشته باشیم. 


وی ادامه می دهد: اما برای من فصل خوبی نبود ولی باشگاه با توجه به اینکه جوان های خوبی هم در تیم فرصت بازی پیدا کردند و توانایی های خود را نشان دادند، خوب بود.
هافبک تدافعی ذوب آهن در مورد نتایج تیم ذوب آهن در آسیا نیز خاطرنشان کرد: فکر می کنم در گروه خوبی قرار گرفته بودیم و می توانستیم راحت تر صعود کنیم ولی اتفاقاتی افتاد که کارمان به اما و اگر کشید. فکر می کنم با پتانسیلی که داشتیم می توانستیم در بین 8 تیم برتر آسیا باشیم ولی اتفاقاتی افتاد که مانع شد. حالا هم تلاش می کنیم که در صورت صعود به آسیا نتایج خوبی برای فصل بعد بگیریم.


حدادی فر در مورد قرارداد خود با ذوب آهن هم گفت: فصل قبل من با تیم قرارداد داشتم ولی امسال قراردادی ندارم. تازه دیروز برگشتیم و فعلا استراحت می کنیم. باید ببینم شرایط تیم چطور پیش می رود و بعد در مورد آینده ام تصمیم می گیرم.


هافبک تیم ذوب آهن در مورد تغییرات کادر فنی این تیم در ابتدای فصل اظهار داشت:  تصمیماتی که گرفته شد مدیریتی بود و من نظری در خصوص آنها ندارم ولی ما نباید آقای گل محمدی را فراموش کنیم. آقای گل محمدی خیلی زحمت کشیدند و ما زحماتشان را فراموش کردیم و همینجا من به عنوان یک بازیکن قدیمی و بزرگتر تیم از زحمات گل محمدی تشکر می کنم.


حدادی فر در پایان گفت: از هواداران تیم و مسئولین باشگاه تشکر می کنم که در این مدت من را حمایت کردند. خدا شاهد است که تمام تلاشم را برای تیم به کار گرفتم. در ادامه هم اگر در ذوب آهن ماندم که تمام تلاشم را برای تیم به کار می گیرم و اگر قسمت نبود که در تیم بمانم برای مجموعه تیم و هواداران آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دیدگاه‌ها