کد خبر : 1414883 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 16:30 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

چشم ذوب آهن باز هم به ورزشگاه خرمشهر

تیم ذوب آهن در صورتی که تراکتورسازی بتواند نفت تهران را در فینال جام حذفی شکست دهد، می تواند به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سال آینده راه یابد.

چشم ذوب آهن باز هم به ورزشگاه خرمشهر 

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته تیم ذوب آهن همراه با یحیی گل محمدی برای دومین سال پیاپی به فینال مسابقات جام حذفی راه یافت و موفق شد در ضربات پنالتی تیم استقلال به سرمربیگری پرویز مظلومی را شکست دهد و نام خود را به عنوان یکی از نماینده های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی امسال مطرح کند؛ البته آنها در فصل جاری مسابقات آسیایی نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند و با شکست مقابل الاهلی در گروه خود پس از العین و الاهلی سوم شدند.


همچنین اگرچه آنها در فصل جاری نتوانستند به فینال مسابقات جام حذفی صعود کنند، اما با قرار گرفتن در رتبه چهارم که هفته ها برای رسیدن به آن با تیم همشهری رقابت داشتند، این شانس را دارند که به عنوان سهمیه چهارم ایران به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.


برای رسیدن به این مهم ذوب آهن باید امیدوار به شکست نفت تهران و شاگردان علی دایی در فینال برابر تراکتورسازی باشد تا با توجه به قرار گرفتن نماینده تبریز در رتبه سوم، یک سهمیه باز شود و ذوب آهن بتواند به عنوان سهمیه چهارم در پلی آف مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.


با این وصف برای دومین سال پیاپی ذوب آهن برای رسیدن به آسیا چشمش به ورزشگاه خرمشهر خواهد بود؛ سال گذشته آنها در این ورزشگاه با قهرمانی حضورشان را در آسیا مسجل کردند و امسال هم امیدوارند که شاگردان امیرقلعه نویی که در نیمه نهایی آنها را مغلوب کردند، به مقام قهرمانی دست یابند.

دیدگاه‌ها