کد خبر : 1414902 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 17:46 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

بحرانی: الهلال را هم حذف می کنیم

هافبک استقلال‌خوزستان می‌گوید به پیروزی‌شان مقابل الهلال و حذف این تیم از رقابت‌های آسیایی خوشبین است.

بحرانی: الهلال را هم حذف می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال‌خوزستان در چند هفته اخیر در اکثر دیدارهایش بازی شکست خورده را یا با نتیجه تساوی یا پیروزی به پایان می‌برد. سلمان بحرانی در این باره می‌گوید: این روش بازی را فقط در دیدارهای آسیایی‌مان انجام نمی‌دهیم بلکه در بازی با صبا که آنچنان انگیزه‌ای نداشتیم بازی باخت را پیروز شدیم. برخلاف نتایجی که در رقابت‌های آسیایی کسب می‌کنیم در اکثر مواقع توپ و میدان دست ماست اما نمی‌دانم چرا گل‌های عجیبی از حریفان دریافت می‌کنیم.


او درباره صعودشان به مرحله بعد گفت: کسی فکرش را نمی‌کرد استقلال‌خوزستان باتوجه به شرایطی که امسال پشت سر گذاشته بتواند به مرحله بعدی صعود کند اما بچه‌های تیم سنگ تمام گذاشتند و با وجود همه سختی‌ها توانستند امتیازات خوبی را جمع آوری کنند و تیم را به مرحله بعدی ببرند.


وی در خصوص میزبانی قطری‌ها و بازی در این کشور هم افزود: امیدوارم این بار شرایط میزبانی در قطر به نفع استقلال‌خوزستان باشد. البته به صعودمان به مرحله بعد خیلی خوشبین هستم و حس و فکرم این است که الهلال را حذف و به دور بعد خواهیم رفت.


بازیکن بوشهری خوزستانی‌ها درباره اینکه شرایط این تیم را برای فصل آینده مساعد می‌داند یا خیر خاطرنشان کرد: برای سال آینده باتوجه به صحبت‌هایی که وزیر ورزش بعد از صعودمان به مرحله بعد داشتند امیدوار هستیم. حتی آقای پورموسوی در رختکن به بچه‌ها گفتند اگر تیم انتقال پیدا کند مطمئن باشید شرایط مالی استقلال خوب خواهد شد و حتی مطالبات سال گذشته شما هم پرداخت می‌شود.

دیدگاه‌ها