کد خبر : 1414904 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 17:27 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های نهایی را انجام دادیم؛

جلالی: هنوز قراردادی امضا نکردیم

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان می گوید که علیرغم نهایی شدن صحبت هایش با باشگاه، هنوز قراردادی بین او و باشگاه امضا نشده است.

جلالی: هنوز قراردادی امضا نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش خبری مبنی بر تمدید قرارداد مجید جلالی با باشگاه پیکان منتشر شد، اما این مربی در گفتگو با "ورزش سه" اعلام کرد که هنوز قرارداد مکتوبی بین او و باشگاه منعقد نشده است.


مجید جلالی در این باره گفت :« ما به توافقات نهایی در مذاکراتمان با باشگاه دست یافته ایم، اما هنوز قرارداد رسمی را امضا نکرده ام».


ظاهرا مشکل جلالی با مدیران باشگاه پیکان، بحث بودجه در نظر گرفته شده توسط باشگاه است که از نظر او تناسبی با انتظارات ندارد و همینطور حفظ ستاره های تیم؛ مدیران باشگاه به جلالی گفته اند تیمشان باید در فصل آینده رتبه ای بهتر از ششمی لیگ شانزدهم کسب کند.


این در حالی است که پیکان در اولین فصل پس از صعود به لیگ برتر توانست بهترین نتایج ممکن را کسب کند؛ آنها در پایان نیم فصل، بهترین نتایج یک تیم تازه صعود کرده را به نام خود ثبت کردند و در پایان فصل با کسب 44 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه ششم، یکی از بهترین نتایج تیمی پیکان در تاریخ رقابت های لیگ برتر را کسب کردند.


با این حال سیاست های باشگاه پیکان بر کم کردن هزینه ها تمرکز دارد و همین موضوع هم باعث شد تا گادوین منشا ستاره ی آنها در لیگ شانزدهم که 15 گل زد، در پایان فصل و با پیشنهادی وسوسه برانگیزی که به او ارائه شد، این تیم را ترک کند و به پرسپولیس بپیوندد. علاوه بر منشا پیکان ستاره های جوان دیگری هم دارد که تیم های بزرگ لیگ به دنبال جذب آنها هستند.


در این میان ترسیم چشم انداز رسیدن به رتبه ای بهتری از ششمی توسط مدیران باشگاه با توجه به کاهش هزینه ها که می تواند خروج ستاره های دیگر تیم را نیز به دنبال داشته باشد، باعث شده تا مجید جلالی با احتیاط بیشتری نسبت به وظیفه ای که قرار است به او سپرده شود، نگاه کند؛ ضمن اینکه ایجاد چنین پیش شرط هایی می تواند به این معنی باشد که مدیران پیکان دوست ندارند فصل آتی را با جلالی ادامه دهند و شاید با مطرح کردن این موضوعات می خواهند مربی دیگری را با توجه به اهدافی که در سر دارند جایگزین او کنند.


ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تمدید همکاری با مجید جلالی از سوی محمود شیعی مدیرعامل پیکان منتشر شد، اما جلالی اعلام کرد که علیرغم نهایی شدن صحبت ها، هنوز قراردادی را به امضا نرسانده و بعید به نظر می رسد با توجه به محدود شدن بودجه باشگاه و همینطور انتظارات بالایی که ترسیم شده، این مربی حاضر به ادامه همکاری باشد؛ مگر اینکه در آینده شاهد تغییراتی در خواسته های دو طرف باشیم.

دیدگاه‌ها