کد خبر : 1415340 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 09:33 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: تغییر سیستم باعث قهرمانی ما شد

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی معتقد است که تغییر سیستمی که در اواسط فصل در چلسی ایجاد کرد، باعث قهرمانی آنها در پایان فصل شد.

کونته: تغییر سیستم باعث قهرمانی ما شد

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست پیاپی مقابل لیورپول و آرسنال در ماه سپتامبر، سرمربی ایتالیایی را به فکر استفاده از سیستم 3-4-3 انداخت که تاثیر بسیاری در نتایج چلسی داشت و 13 پیروزی پیاپی برای این تیم به همراه داشت. از آن پس چلسی صدرنشین شد و شب گذشته قهرمانی خود را قطعی کرد.

 

1198968

 

 

کونته در این رابطه گفت:" فکر می‌کنم تصمیم به تغییر سیستم به دفاع 3 نفره فصل ما را متحول کرد. پس از شکست های بد مقابل لیورپول و آرسنال، می‌خواستم سیستم جدیدی پیدا کنم، ذهنم به سراغ این رفت که 3-4-3 بازی کنیم زیرا می‌دانستم شخصیت بازیکنان این اجازه را خواهد داد و به تیم استحکام می‌بخشد.

 

برای بازیکنان ما دستاورد بزرگی بود. برای تعلق خاطرشان باید از آنها متشکر باشیم، همینطور برای تلاشی که از اول فصل داشتند. آنها رویکردی فوق العاده، صبر و انگیزه ای استثنایی به من نشان دادند که با همین ها توانستیم موفق باشیم. حالا، پس از این پیروزی، باید خوشحال باشیم که به چنین نقطه ای رسیدیم.

 

کار کردن در انگلیس کار آسانی نیست زیرا اینجا عادات متفاوت مرسوم است و زبانی متفاوت صحبت می‌شود و همینطور چلسی فصل بدی را پشت سرگذاشته بود.این پیروزی برای بازیکنان است. آنها تعلق خاطر فوق العاده ای نشان دادند."

دیدگاه‌ها