کد خبر : 1415398 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:09 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

دنبال افرادی هستیم که صلاحیت لازم را داشته باشند؛

الماس خاله: سپیدرود مثل استقلال و پرسپولیس است

رئیس هیئت فوتبال گیلان می گوید که هنوز فرد مورد اعتمادی برای در اختیار گرفتن امتیاز تیم پیشقدم نشده است.

الماس خاله: سپیدرود مثل استقلال و پرسپولیس است

قربانعلی الماس خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان در گفتگو با "ورزش سه"  در مورد آخرین وضعیت تیم سپیدورد گفت: تیم فوتبال سپیدرود از فصل گذشته به هیئت فوتبال واگذار شده است. ما همان زمان هم آمادگی داشتیم تا تیم را واگذار کنیم. البته کسی که تیم را می گیرد باید صلاحیت های لازم را کسب کند. شرایط آنچنانی هم نداریم؛ اول اینکه صلاحیت آنها از نظر توان مالی تایید شود. حتی اگر افراد مورد اعتمادی پیش بیایند و به این نتیجه برسیم که می توانند تیم را بچرخانند، حاضریم به صورت چکی تیم را واگذار کنیم.


وی در ادامه با اشاره به حساسیت کار در سپیدرود با توجه به هواداران زیادی که دارد، ادامه داد: این تیم معمولی نیست و مثل صبا یا نفت تهران نیست؛ مثل استقلال و پرسپولیس است و از نظر تماشاچی هم در کشور رتبه چهارم را در اختیار دارد. ما دغدغه داریم تیم را به کسی واگذار کنیم که صلاحیت لازم را داشته باشد. دغدغه های ما خیلی بیشتر از کسانی است که می گویند وقت گذاشته است.


وی ادامه می دهد: البته ما به شهرداری تعهد داده ایم که تیم را به آنها واگذار کنیم و به آنها نامه هم زدیم ولی فعلا درگیر انتخابات هستند و جوابی به ما نداده اند.


رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا کسی پیشقدم شده تا تیم را در اختیار بگیرد، عنوان کرد: با یکی دو نفر صحبت کردیم ولی از آنجایی که این نفراتی که پا پیش گذاشته اند، قبلا هم از این دست کارها کرده اند و به یکباره گم شده اند، زیاد آنها را جدی نگرفته ایم؛ چرا که فقط می خواهند اسمشان مطرح شود و ما هم اسمی از آنها نمی آوریم.


الماس خاله در مورد اینکه شهرداری چقدر تمایل به در اختیار گرفتن تیم دارد هم خاطرنشان کرد: فعلا نمی توان هیچ صحبتی در این مورد انجام داد؛ چون سوالاتی وجود دارد که آیا شهردار باقی می ماند یا نه و این سوال و اینکه شورای شهر چه کسانی خواهند بود، باید جواب داده شود.


رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در پایان در پاسخ به اینکه بدهی های باشگاه چقدر است، اظهار داشت: 6 تا 7 میلیارد بدهی به بازیکنان طی دو فصل پیش، هزینه های هواپیمایی، هتل و .. است. ما اینجا جیبی برای خودمان ندوخته ایم و هرکسی هم بیاید ما در کنار خواهیم بود و این فقط مربوط به سپیدرود نیست و به سایر تیم های استان مثل ملوان و .. هم به همین میزان توجه داریم.

دیدگاه‌ها