کد خبر : 1415399 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:12 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی بوندس لیگا در دوئل با پدیده های آلمان

وردربرمن – هافنهایم؛ آخرین امید برای سفر به اروپا

امروز در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و سوم بوندس لیگا شاهد رویارویی ستاره ایرانی بوندس لیگا با پدیده های فصل آلمان خواهیم بود.

وردربرمن – هافنهایم؛ آخرین امید برای سفر به اروپا

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان برمن با هدایت آلکساندر نوری برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای سفر به اروپا چاره جز شکست دادن هافنهایم ندارند. تیمی که با تثبیت جایگاه چهارمی بوندس لیگا علاوه کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار لقب پدیده این فصل فوتبال آلمان را به خود اختصاص داد.


آلکساندرنوری و شاگردانش بعد از شکست هفته قبل برابر کلن که به روند شکست ناپذیری آنها بعد از 12 هفته پایان داد امروز در حالی در خانه مقابل هافنهایم به میدان خواهند رفت که جدال امروز جنگ دوتن از جوان ترین مربیان تاریخ بوندس لیگا در اولین تجربه مربیگری خود نیز خواهد بود. دو مربی که جنگی پنهان برای کسب عنوان برتری مربی سال آلمان نیز با هم دارند و نبرد امروز قطعا در سرنوشت کسب این عنوان ارزشمند تاثیر فراوانی خواهد داشت.

 

1199024


 حریف امروز آلکساندر، جولین ناگیلسمن مربی 29 ساله و موفق هافنهایم در اولین تجربه مربیگری خود در بوندس لیگا با ایده های نابی که داشت توانست این تیم را به یکی از بزرگ ترین افتخارات ممکن در تاریخ خود برساند از همین رو تقابل این دو چهره جوان و جذاب این فصل فوتبال آلمان که رفاقت نزدیکی هم با هم دارند توجه بسیاری را به ورزشگاه اختصاصی وردربرمن جذب کرده چون برتری در این دوئل می تواند بلیت سفر مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا و همچنین یورولیگ رابرای دو باشگاه در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها