کد خبر : 1415479 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 17:01 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: یک منشای جدید تربیت می‌کنیم

سرمربی پیکان می گوید جلسه او با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد به خاطر مسائل مالی نبوده است.

جلالی: یک منشای جدید تربیت می‌کنیم

مجید جلالی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه پیکان به "ورزش سه" گفت: جلسه ما بر سر مسائل جزیی بود و اصلا در مورد کلیات و مسائل مالی صحبت نکردیم. تمام حرف ما در جلسه امروز این بود که چطور می توانیم در سال های آینده به یک تیم قدرتمند در فوتبال ایران تبدیل شویم و راهکارهای آن را بررسی کردیم.


سرمربی پیکان در مورد اینکه گفته می شود مدیران پیکان از او قول سهمیه گرفته اند هم گفت: به هرحال صحبت هایی انجام شد و ما سعی کردیم خواسته های باشگاه را به واقعیت نزدیک کنیم.


او در مورد شرایط مالی پیکان هم می گوید: شرایط با سال گذشته فرقی نکرده است و ما برای فصل بعد هم با بودجه ای معمولی پای به مسابقات خواهیم گذاشت. پیکان مثل سال های گذشته بنایی برای انجام خرج های نجومی ندارد.


جلالی در پیکان در مورد انتخاب برای جایگزین منشا می گوید: راستش را بخواهید جدایی منشا و البته شکل این موضوع یکی از نقاط تاریک و ناراحت کننده مربیگری من است. ما خیلی بازیکنان در اول فصل داشتیم که کسی آنها را نمی شناخت و منشا هم یکی از آنها بود ولی در آخر فصل همه باشگاه ها برای عقد قرارداد با آنها سر و دست می شکنند. سعی می کنیم برای فصل بعد هم از بازیکنانی استفاده کنیم که بتوانند جای منشا را پر کنند و راه او را در پیش بگیرند.

دیدگاه‌ها