کد خبر : 1415524 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 19:31 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی صعود زودهنگام ایران از سوی وزیر

مسعودسلطانی فر وزیر ورزش با اعلام اینکه حال ورزش خوب است تاکید کرد انتظار از فوتبال صعود زودهنگام به جام جهانی است .

پیش بینی صعود زودهنگام ایران از سوی وزیر

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش و جوانان گفت: در تمام رده‌های سنی فوتبال، تیم‌های ملی ایران به جام جهانی راه یافته‌اند، تیم ملی فوتبال ایران در آستانه صعود مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. در هفت بازی تیم ملی ۱۷ امتیاز به‌دست آورده و هیچ گلی هم نپذیرفته است. به همین دلیل اختلاف امتیاز خوبی به‌وجود آمده و با یک پیروزی ازسه دیدار پیش رو صعود ایران به جام جهانی قطعی می‌شود و ما از همین حال باید به فکر صعود و برنامه‌ریزی از گروه خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشیم.


سلطانی فر صعود مقتدرانه به جام جهانی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: در گذشته معمولا یک در میان به جام جهانی فوتبال صعود می‌کردیم، به‌طوری که بعد از انقلاب اسلامی بعد از حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کردیم و پس از غیبت در جام جهانی ۲۰۱۰ به برزیل در سال ۲۰۱۴ رفتیم و اکنون در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ هستیم تا برای اولین‌بار برای دو دوره متوالی این اتفاق خوب را رقم بزنیم.

 

او گفت: با این صعود به جام جهانی ۲۰۱۸، انتظار مردم حضور خوب در جام جهانی و صعود از مرحله گروهی است که البته این مهم بستگی به قرعه کشی دارد اما امیدوارم سطح کیفی را بالا ببریم که بتوانیم از مرحله گروهی هم صعود کنیم.

سلطانی‌فر صعود سه نماینده از چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را نیز موفقیت خوبی نام برد و دستاوردهای فوتبالی را در این سال‌ها خوب توصیف کرد و گفت: امیدوارم بعد از سال‌ها جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در دستان جوانان فوتبال ایران ببینیم.

 

وی در ادامه بحث فوتبال خاطرنشان کرد: تا الان همه حمایت‌ها را از تیم ملی فوتبال انجام داده‌ایم و در آینده هم این حمایت‌ها صورت می‌گیرد .آن چه مسلم است ده‌ها میلیون نفر از جمعیت ما روی نتایج فوتبال حساس هستند و با یک پیروزی ذهن همه خوشحال و با نشاط می‌شود و خدای نکرده یک باخت نیز باعث آزردگی خاطر آن‌ها می‌شود که البته خوشبختانه تیم ملی فوتبال پشت سر هم در این مدت نتایج خیلی خوبی گرفته و امیدوارم نتایج به گونه‌ای پیش رود که در ۲۲ خردادماه صعودمان به جام جهانی قطعی شود و منتظر بقیه بازی‌ها نمانیم.

دیدگاه‌ها