کد خبر : 1415682 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 16:40 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

یک بازی و دو رکورد در انتظار رونالدو و رئال

رئال مادرید امشب در دیداری بسیار حساس میزبان سویا است. این یکی از سه فینالی است که کهکشانی ها تا قهرمانی لالیگا پیش رو دارند.

یک بازی و دو رکورد در انتظار رونالدو و رئال

به گزارش "ورزش سه"،این دیدار علاوه بر حساسیتی که دارد، ممکن است با رکوردشکنی تیم مادریدی و کریستیانو رونالدو همراه شود.

رونالدو امشب می‌تواند به رکورد 400 گل برسد(تنها مارکا اعتقاد دارد که رونالدو در حال حاضر 400 گله است). او برابر تیمی قرار خواهد گرفت که بارها دروازه‌اش را باز کرده است. او در 16 بازی توانسته است 23 بار برابر سویا گلزنی کند. علاوه بر این سانتیاگو برنابئو جایی است که از 12 گل اخیرش، 10 گل را در این ورزشگاه به ثمر رسانده است. او توانسته دو هت تریک برابر بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت برساند.

 

 

1198665

 

 

از طرفی رئال تنها یک دیدار با رکورد گلزنی در بازی‌های پیاپی فاصله دارد. سفیدپوشان هفته گذشته در ویسنته کالدرون با گلی که ایسکو به ثمر رساند، به رکورد گلزنی در 61 بازی پیاپی رسیدند و در این زمینه با بایرن‌مونیخ برابر شدند. این تیم آلمانی در سال‌های 2013 و 2014 چنین رکوردی را به ثبت رسانده بود. اگر رئال دروازه‌ سویا را باز کند، می‌تواند رکوردی تاریخ را در جهان به نام خود ثبت کند.

 

آمار نشان می‌دهد این اتفاق به احتمال فراوان رخ خواهد داد. رئال در 12 بازی اخیرش برابر سویا گلزنی کرده است. سفیدپوشان در این دیدارها 36 گل به ثمر رسانده اند (میانگین 3 گل در هر بازی). آخرین باری که سویا توانست دروازه‌اش را مقابل کهکشانی ها بسته نگه دارد، به 15 سپتامبر 2012 برمی‌گردد. در آن دیدار این تیم با یک گل رئال را در سانچس پیسخوان شکست داد اما آخرین باری که توانست در سانتیاگو برنابئو این کار را انجام بدهد، به 13 سال پیش برمی‌گردد. آن بازی نیز با نتیجه‌ یک بر صفر به نفع سویا پایان یافت.

دیدگاه‌ها