کد خبر : 1415898 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 15:55 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا خیبر در خرم‌آباد فجرسپاسی را شکست نداد؟

توضیحات مدیرعامل آلومینیوم درباره شایعه تبانی

علی‌اکبر محمودی مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره شکایت خیبر مبنی بر تبانی دروازه‌بان این تیم می‌گوید: بهتر است آقایان عدم کاردانی و صلاحیت‌شان را گردن دیگران نیندازند.

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل آلومینیوم در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با شایعه تبانی در دیدار این تیم برابر فجرسپاسی گفت: ما همه چیز را به دست کمیته اخلاق سپرده‌ایم و منتظر رای صادره از سوی کمیته انضباطی و اخلاق هستیم. چرا وقتی نمی‌توانند تیمشان را مدیریت کنند عدم کاردانی و صلاحیت خودشان را گردن دیگران می‌اندازند. این صحبت‌ها در رسانه درست نیست و باید مدیران منتظر می‌ماندند تا رای صادر شود آنوقت چنین صحبت‌هایی پشت سر آلومینیوم زده شود. مطمئنا بعد از صدور رای ما سکوت نخواهیم کرد و پاسخ شایعاتی که توسط این آقایان در رسانه‌ها درج شده را خواهیم داد.  

 

وی در ادامه گفت: سوال من این است که مشکل آنها تنها همین یک گل و پنالتی بود، در حالی که آنها در هفته بیست‌وهشتم در خانه با فجر بازی داشتند و بازی 6 امتیازی را به حریف مساوی کردند. چرا آن زمان به فکر نیافتند. چطور به خودشان اجازه می‌دهند به کسی که الگوی جوانمردی و اخلاق در فوتبال ایران است تهمت تبانی بزنند. چرا آنها زودتر به فکر تیمشان نبودند؛ تیمی که هم در خط دفاعی، هم خط حمله، هم تعداد گل و هم مشکلات مالی ضعیف است چطور چنین ادعایی دارد؟ این در حالی است که فجر در 5 هفته پایانی توانست 13 امتیاز کسب کند، می‌گوییم 3 امتیاز این بازی اتفاقی بوده 10 امتیاز دیگرش چه؟! چطور شرایط نامساعد خودشان را به گردن دیگران می‌اندازند. اگر شایستگی مدیریت نیست مدیریت و کاردانی خود را تصرعی ندهید. مطمئنا رئال یا بارسا اتفاقی در فوتبال مطرح نمی‌شوند و این ثمره مدیریت و کاردانی در تیم است. 

 

محمودی به دفاع از سرمربی تیمش می‌پردازد و می‌گوید: ای کاش وقتی این صحبت‌ها را درباره مهدی پاشازاده بیان می‌کردند رزومه و عملکرد او در فوتبال ایران را مرور می‌کردند و بعد چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آوردند. ایشان از نظر شخصیت، حرفه‌ای‌گری و مدرک مربیگری جز بهترین‌های فوتبال ایران هستند حتی زمانی که فوتبال بازی می‌کردند هم در جمع بهترین‌های تیم‌ملی و فوتبال ایران بودند این تهمت‌های ناروا به ایشان به ناحق است و بیانش خجالت‌آور.

 

او با گلایه از سرپرست سازمان لیگ که حق را به خرم آبادی‌ها داده است می‌گوید: گلایه ما از آقای بهاروند این است که چطور وقتی ما زمانی که در دیدارمان با اکسین با وجود آنکه برنده این دیدار بودیم و از داوری متضرر شدیم چنین صحبت‌هایی را ارائه نکردند و چطور زمانی که بازی یک ـ صفر برده ما مقابل نفت‌مسجدسلیمان را با شکست به حریف واگذار کردیم حق ما گرفته نشد. به اعتقاد بنده ایشان نباید یکطرفه به قاضی بروند و باید در چنین مواردی بی‌طرف باشند. می‌خواهم بدانم آقای بهاروند سرپرست سازمان لیگ هستند یا آنکه یک عضو از باشگاه خیبر خرم آباد، اگر مسئولیتی در سازمان لیگ دارند که خب به وظایفشان واقف هستند وگرنه بهتر است پیراهن خیبر را برتن کنند و به دنبال حمایت از این تیم باشند!

 

مدیرعامل آلومینیوم در خصوص درج اخبار در رسانه‌ها و شایعه تبانی گفت: مشکلات ورزش نباید در فضای رسانه‌ای نشر پیدا کند و اختلافات ورزشی باید در محیط  ورزشی حل و فصل شود. زمانی که هیچ رای یا حکمی صادر نشده چطور به خودشان اجازه می‌دهند که چنین حرف‌هایی یا شایعاتی را دامن بزنند. چطور به خودشان اجازه می‌دهند که افکار عمومی را علیه ما و فجر خراب کنند. مطمئنا یک روز دستشان رو خواهد شد، مملکت قانون دارد و اینطور نیست که به راحتی آبروی یک تیم را ببردند و بعد بی‌تفاوت نسبت به همه چیز به کار خودشان بپردازند. 

 

محمودی در پایان اضافه کرد: مطمئنا با صدور حکم کمیته اخلاق سکوت نخواهیم کرد و اگر تا به امروز چیزی نگفته‌ایم تنها به احترام مردم خوب خرم آباد و لرستان است. اگر مشخص شود که صحبت‌ها و شکواییه‌شان یک تهمت بوده است یقه‌شان را خواهیم گرفت و بی‌خیال آنها نخواهیم شد.

دیدگاه‌ها