کد خبر : 1415913 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17:13 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین فینالیست در دل بازی آبادان؛

آتش آبادانی در بسکتبال

دو تیم دانشگاه آزاد و پالایش نفت در آبادان پنجمین جدال نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد تا تکلیف دومین فینالیست لیگ مشخص شود.

آتش آبادانی در بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"،  عصر فردا تکلیف دیگر فینالیست لیگ بسکتبال مشخص می شود و بالاخره پس از 5 دیدار پر تنش و نزدیک دومین تیمی که راه به فینال لیگ راه پیدا می کند از دل بازی پالایش نفت آبادان ودانشگاه آزاد بیرون خواهد آمد. این دو تیم از ساعت 16 در آبادان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و این می تواند نام جذاب ترین بازی نیمه نهایی لیگ را به خود اختصاص دهد. دو تیم با شرایط کاملا یکسان گام در این مسابقه خواهند گذاشت. پالایش نفت در4 بازی گذشته خودش درمقابل دانشگاه توانسته دوپیروزی و دوشکست را کسب کند و درمقابل تیم دانشگاه هم همین شرایط را دارد در4بازی گذشته دوپیروزی و دوشکست درمقابل نفت آبادان به دست آورد.


به همین منظور تمام اطلاعات و اعداد و ارقام این دیدار را با هم بررسی خواهیم کرد:


 
** نتایج تمام بازی های این دو تیم در نیمه نهایی:


* 18  اردیبهشت


پالایش نفت آبادان80 - پتروشیمی بندر امام 74

 


 
* 19اردیبهشت


پالایش نفت آبادان 88 - دانشگاه آزاد86

 


* 22اردیبهشت


دانشگاه آزاد98 - پالایش نفت آبادان89

 


*  23 اردیبهشت


دانشگاه آزاد85 - پالایش نفت آبادان74

 


 
**  نکات بازی:


 
تیم پالایش نفت آبادان درچهار بازی گذشته نشان داده از نیمکت بهتری نسب به دانشگاه آزاد برخوردار است و با 117امتیازی که نیمکت نشینان این تیم درمقابل  97امتیازی نیمکت نشینان تیم دانشگاه به دست آورده اند این آمار را به ثبت رسانده اند.


 
دانشگاه در چهاربازی گذشته با 52امتیاز که از ضدحمله به دست آورده، نشان داده تیم سریع تری نسبت به پالایش نفت آبادان می باشد، در مقابل نفت آبادان درضد حمله توانسته 38امتیاز کسب کند.


 
جونز از دانشگاه آزاد، باکسب 112امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن در مجموع چهار بازی بوده است.


 
تیم پالایش نفت آبادان در10بازی گذشته خود در خانه از هیچ تیمی شکست نخورده است و نشان داده که سخت می توان از این تیم در آبادان امتیاز کامل گرفت.
 


تیم دانشگاه آزاد هم در چهاربازی گذشته خود در خارج از خانه فقط یک پیروزی کسب کرده است و باید دید روز سه شنبه در مقابل پالایش نفت چه نتیجه ای به دست می آورد.


تیم نفت آبادان در صورت پیروزی و صعود به فینال برای دومین سال پیاپی می باشد که به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها