کد خبر : 1416069 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 13:20 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

با صعود شهرداری تبریز به لیگ دسته اول

شایعه انحلال ماشین سازی قوت گرفت

احتمال دارد تیم ماشین سازی تبریز مورد حمایت شهرداری نباشد و به انحلال کشیده شود.

شایعه انحلال ماشین سازی قوت گرفت

به گزارش "ورزش‌سه"،  ماشین سازی تبریز در دو سه سال گذشته زیر نظر شهرداری تبریز فعالیت می کند و حتی به لیگ برتر نیز رسید اما در لیگ شانزدهم نتایج خوبی نگرفت و به لیگ دسته یک سقوط کرد. از سوی دیگر شهرداری تبریز تیمی با همین عنوان را نیز مورد حمایت قرار داد و این تیم دیروز موفق شد جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست آورد. در چنین شرایطی شهرداری دو تیم در لیگ دسته اول دارد که این مساله طبق مقررات هم درست نیست. 


دراین باره شایعاتی مبنی بر انحلال تیم ماشین سازی تبریز به وجود آمده بود و حالا این شایعات با صعود شهرداری تبریز به لیگ یک قوت گرفته است.


شاهوردی، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز هم دیروز این مسائل را رد نکرد. او درباره انحلال ماشین سازی گفت: «جا دارد اینجا من از حمایت های واقعا مدبرانه آقای دکتر نجفی تشکر کنم. صحبت هایی با ایشان شده در رابطه با اینکه تیم شهرداری یا ماشین سازی در لیگ یک بمانند. این مساله باید در زمان های بعدی مورد بررسی قرار بگیرد. مقامات ارشد استان صحبت هایی را کردند و فکر می کنم یک تدبیری خوب خواهند کرد. انشالله ما سعی می کنیم حداقل شهرداری تبریز در لیگ یک بماند. به هر حال باید ببینیم مقامات هم در هیئت مدیره و سازمان ورزش چه تصمیمی می گیرند.»

دیدگاه‌ها