کد خبر : 1416133 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 16:20 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با سلتا

توضیح زیدان در مورد دلیل عصبانیت شدید موراتا

رئال فردا در یک نبرد مرگ و زندگی میهمان سلتاویگو خواهد بود و برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید سه امتیاز را کسب کند و یا حداقل از این بازی یک امتیاز بگیرد.

توضیح زیدان در مورد دلیل عصبانیت شدید موراتا

 

به گزارش "ورزش سه"، زیدان در نشست خبری این بازی عقب افتاده از ماه فوریه گذشته شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

 

 

1199624

 

سه فینال برای رئال:« ساده است که سه بازی باقیمانده برای ما فینال هستند. دو بازی با سلتا و مالاگا در لالیگا حکم فینال را دارند و سپس بازی با یووه در فینال لیگ قهرمانان. از لحاظ بدنی در بهترین شرایط قرار داریم حتی اگر بازی فردا از صبح شروع شود.»

 

پاداش احتمالی بارسلونا برای بازیکنان سلتا و مالاگا:« در این مورد نمی توانم و نمی خواهم اظهارنظر کنم. فکر می کنم سلتا یک تیم حرفه ای است و بازیکنان این تیم مثل همیشه با انگیزه مقابل ما قرار خواهند گرفت.»

 

دبل و سرگیجه:« من همیشه مثبت فکر می کنم و در آستانه سه فینال پیش رو نیز از لحاظ ذهنی در شرایط خوبی هستم.

در رختکن و با بازیکنان از دبل صحبت نمی کنیم. فصلی که تا به اینجا پشت سر گذاشته ایم فوق العاده بوده ولی هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم. اطمینان داشته باشید که قصد پا پس کشیدن نداریم و نمی خواهیم جام را در این روزهای پایانی به تیمی دیگر هدیه کنیم. مصمم و با انگیزه پا به سه بازی پیش رو خواهیم گذاشت. تحت هیچ شرایطی از حالا خودمان را قهرمان نمی دانیم و تا دقیقه آخر هر بازی نیز جدیت مان را حفظ می کنیم.»

 

رونالدو:« او آماده است و در دو بازی بعدی از ابتدا به میدان خواهد رفت.»

 

گرت بیل:« گرت به تازگی تمریناتش در زمین را شروع کرده ولی هنوز با تیم تمرین نکرده است. شرایط او بهتر از گذشته است ولی نمی دانم چه زمانی بهبودی کامل پیدا خواهد کرد. نه می توانم بگویم به فینال لیگ قهرمانان می رسد نه برعکس.»

 

وضعیت کیلور ناواس درون دروازه:« سه دروازه بان خوب در اختیار دارم و از داشتن شان خوشحالم ولی سال بعد نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. برای مثال روبن ینیز خیلی بازی نکرده با این حال عملکرد او در تمرینات بسیار خوب بوده است.»

 

آینده خامس:« او با ماست و امروز تنها به علت مصدومیت مچ پا تمرین نکرد. خامس در برنامه های من برای سه بازی بعدی جایگاه خاصی دارد.»

 

عصبانیت موراتا پس از تعویض:« او از من عصبانی نبود و عصبانیتش به دلیل دیگری بود. اینکه از چه کسی عصبانی بود را نمی دانم ولی با او صحبت کردم و مشکل خاصی نیست.»

 

آینده:« به زمان حال فکر می کنم و نه چیز دیگر. از حضور روی نیمکت رئال خوشحالم و می دانم که روزی ماموریتم در رئال نیز به پایان خواهد رسید. این مساله در حال حاضر من را نگران نمی کند. از لحظه ای که از ماشینم پیاده می شوم تا پایان هر تمرین، سعی می کنم از حضورم در رئال لذت ببرم.»

 

 

دیدگاه‌ها