کد خبر : 1416327 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 14:51 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

سخت‌ترین حضور تاریخ در رقابت‌های آسیایی

پرسپولیس با دو میزبانی در جمع هشت تیم آسیا؟

رقابت‌های این فصل از لیگ قهرمانان آسیا چالشی بزرگ برای تیم فوتبال پرسپولیس بوده است.

پرسپولیس با دو میزبانی در جمع هشت تیم آسیا؟

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان لیگ ایران در رقابت‌های این فصل آسیایی به دلیل همگروهی با نمایندگان عربستان بi صورت اتوماتیک از میزبانی یک بازی محروم بوده و در دور رفت بدون انجام مسابقه در خانه یک مساوی و یک شکست را به دست آورد. آنها در دور برگشت شرایط بهتری داشتند و با دو میزبانی و یک بازی در زمین بی‌طرف با 5 امتیاز این سه بازی به مرحله پلی‌آف صعود کردند. 


اما در شرایطی که سرخ‌ها خود را آماده میزبانی از تیم لخویای قطر می‌کردند امروز خبر رسید سرخ‌ها به دلیل تکرار تخلف از سوی هواداران از میزبانی این مسابقه محروم هستند. هواداران پرسپولیس در بازی مقابل الریان اقدام به پرتاب ترقه‌های پرسر و صدا و ارتکاب جرم‌هایی مثل لیزر انداختن کرده بودند و بابت این مساله به صورت تعلیقی جریمه شده بودند که با تکرار این مساله در بازی الوحده امروز کمیته انضباطی ای اف سی رای به محرومیت پرسپولیسی‌ها داد. 


حالا پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل لخویا در دو دیدار رفت و برگشت رکوردی عجیب را به خود اختصاص خواهند داد؛ اینکه آنها تنها با دو میزبانی در 8 مسابقه به جمع 8 تیم برتر آسیایی صعود می‌کنند. البته لغو میزبانی پرسپولیس کار آنها را برای رقابت‌ با نماینده قطر سخت کرده و آنها باید با تمرکز و شرایط بهتر به دیدار حریف بروند.

دیدگاه‌ها