کد خبر : 1416368 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:13 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: پرسپولیس بدون تماشاگر هم برنده می‌شود

حمید درخشان تجربه برد 3-0 با پرسپولیس برابر لخویا را در زمستان 93 دارد؛ در لیگ قهرمانان 2015 پرسپولیس با لخویا، النصر عربستان و بنیادکار همگروه بود .

درخشان: پرسپولیس بدون تماشاگر هم برنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درخشان در حالی که غیبت تماشاگر و کمال کامیابی نیا را برای  پرسپولیس خطرناک  میداند از قدرت تیم پرسپولیس با شرایط حاضر حرف میزند و قدرت پرسپولیس را فراتر میداند و میگوید: 2 عاملی که از آن حرف زدم زخم هایی است که مانع رساندن تیم به هدف نمیشود!

 


*پرسپولیس بدشانس بود
با پرسپولیس در تهران 3-0 لخویا را در زمان من بردیم، با تکرار این نتیجه و حتی برد 2-0 من صعود پرسپولیس را قطعی میدانم. پرسپولی بدشانس بود که ناچار شد در این دوره با قهرمان عربستان و قهرمان قطر بازی کند.

 


*تماشاگر، اولین عامل قهرمانی بود
پرسپولیس لایق قهرمانی بود، مدیریت پرسپولیس عالی کار کرد. تیم صاحب کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بود، نقش تماشاگر را هم بسیار جدی میدانم، تماشاگر در بدترین شرایط برای پرسپولیس آمد و جانفشانی کرد .حتی در بدترین روزها، من فکر میکنم نسل جدید تماشاگر در پرسپولیس مثل تماشاگر زمان ما است و از تماشاگر 10 تا 15 سال قبل تفاوت بسیار کرده و صاحب فرهنگی بالاتر و علاقمند تر هستند.

 


مربعی که تیم را قهرمان کرد
در پرسپولیس امسال جلال حسینی، مسلمان، طارمی و سروش رفیعی بهترین ها بودند. البته وحید امیری و ماهینی هم مردان لایقی بودند. پرسپولیس با این نفرات هم خودش را بالا برد و هم این بازیکنان با درخشش در پرسپولیس اعتبار مضاعفی یافته اند.

 


پیش بینی من دقیق است
بدون کمال کامیابی نیا و در غیاب تماشاگر کار پرسپولیس سخت شده؛ اما این تیم صعود میکند، بنویسید این پیش بینی را حمید درخشان قاطعانه گفت. به نظرم پرسپولیس چنان توانی دارد که بدون تماشاگرش هم قدرت نمایی کند.

دیدگاه‌ها