کد خبر : 1416376 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 18:06 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین 4 غایب استقلال چه کسانی هستند؟

استقلال در بازی با العین به احتمال فراوان 4 بازیکن خود را در اختیار ندارد و این موضوع کار آبی ها را حسابی سخت کرده است.

جایگزین 4 غایب استقلال چه کسانی هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای بازی با العین به احتمال فراوان جابر انصاری و امید ابراهیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، علی قربانی از این بازی محروم شده است و امید نورافکن هم به دلیل حضور در جام جهانی جوانان نمی تواند استقلال را همراهی کند؛ بنابراین دست کادرفنی استقلال برای انتخاب جانشین آنها بسته شده است.


چالش بزرگ در پست هافبک دفاعی
منصوریان در بازی با العین 2 هافبک دفاعی اصلی خود را در اختیار ندارد و با این شرایط به نظر می آید علیرضا منصوریان کار سختی برای انتخاب جانشین برای آنها داشته باشد. نکته مهم این است که استقلال برای این بازی تنها  فرشید باقری را به عنوان بازیکن تخصصی در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و برای انتخاب زوج او کار بسیار سخت است. در صورتی که منصوریان بخواهد خط دفاع تیمش را محکم کند، احتمالا از مجید حسینی به عنوان زوج باقری استفاده می کند و اگر آبی ها بخواهند تهاجمی تر بازی کنند احتمالا فرشید اسماعیلی در پست هافبک دفاعی و مجتبی حق دوست در پست هافبک دفاعی بازی می کند.

 


شانس بالای دو محسن برای جایگزینی غایب ها
استقلال برای بازی با العین، علی قربانی و جابر انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این شرایط احتمالا بهنام برزای در پست هافبک راست بازی خواهد کرد و محسن کریمی و یعقوب کریمی برای قرار گرفتن در پست هافبک چپ شانس دارند.

دیدگاه‌ها