کد خبر : 1416377 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 18:08 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

بحران هافبک دفاعی درد مشترک سرخابی ها

غیبت هافبک دفاعی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا بحرانی است که دامن هر دو تیم را در این مسابقات گرفته است.

بحران هافبک دفاعی درد مشترک سرخابی ها

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس در روزهای اول و دوم خرداد ماه باید در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین و لخویا قرار بگیرند. دو نماینده ی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اما در دیدارهای خود از بحران نبود هافبک دفاعی رنج می برند.


استقلال اول خردادماه در شرایطی برابر العین قرار می گیرد که امید ابراهیمی نفر اول خط میانی این تیم شرایط نامشخصی دارد. کادر پزشکی استقلال تلاش می کنند تا او را به این مسابقه برسانند اما منصوریان روز سه شنبه اعلام کرد که این بازیکن نمی تواند استقلال را برابر العین همراهی کند. امید نورافکن دیگر هافبک دفاعی استقلالی ها نیز به همراه تیم ملی در سفر به کره جنوبی به سر می برد و در دیدار رفت آبی ها قطعا حضور نخواهد داشت تا آبی پوشان برای این دیدار تنها فرشید باقری را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشته باشند. منصوریان در نیم فصل دوم استقلال را با دو هافبک دفاعی به میدان فرستاد و حالا برابر العین تنها یک هافبک دفاعی در اختیار دارد تا زوج باقری، ابهام بزرگ آبی ها پیش از دیدار با العین باشد.


پرسپولیس نیز در این موضوع شرایطی مشابه استقلال دارد. قرمزپوشان کمال کامیابی نیا، هافبک تاثیرگذار خود را در این دیدار در اختیار ندارند و باید به دنبال جانشینی برای بازیکن مهم خود در مرکز زمین باشند. کامیابی نیا بعد از دیدار پرسپولیس برابر الوحده مجبور شد کتف مصدوم خود را به جراحان بسپارد؛ به همین دلیل در دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس برابر لخویا حضور ندارد تا برانکو در این دو بازی با چالش انتخاب جانشین کمال رو به رو باشد.


هر دو تیم سرخابی در این دو بازی حساس باید برای پر کردن جای خالی ستاره های تاثیرگذار خود از چهره های جدید در پست هافبک دفاعی استفاده کنند؛ بازیکنان جدیدی که نمایش آنها در لیگ قهرمانان آسیا می تواند سرنوشت دو تیم سرخابی را مشخص کند و البته تاثیر زیادی در سهمیه ی فوتبال ایران برای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها