کد خبر : 1416411 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 19:55 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اظهارنظر پس از شکایت از پرسپولیس

دایی: 19 بار نامه دادم اما جوابی نگرفتم!

عدم پیگیرى درخواست هاى على دایى براى مسائل مالیاتى دوران حضورش در پرسپولیس باعث شکایت او از این تیم شد.

دایی: 19 بار نامه دادم اما جوابی نگرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، همکارى پرسپولیس و على دایى در فصل چهاردهم در نیمه هاى راه به قطع همکارى طرفین منجر شد. این قطع همکارى البته براى على دایى با مشکل ممنوع الخروجى، توقیف خودرو و مسدود شدن حساب بانکى همراه بوده است.


سرمربى سابق پرسپولیس که در این فصل به همراه نفت به عنوان قهرمانى جام حذفى دست یافته در نهایت چاره را در شکایت از این باشگاه دید و در صفحه رسمى اش به این مساله اینگونه واکنش و توضیح داد: در مورد اخبار مربوط به شکایت از پرسپولیس باید مسائلى را بگویم که شاید از آن بى اطلاع باشید. بعد از رفتنم از پرسپولیس این باشگاه باید طبق قرارداد مطالبات مالیاتى مرا پرداخت مى کرد.


وى ادامه داده: من هیچ بحثى بر سر مسائل مالى نداشتم و فقط بارها و بارها به مدیریت پرسپولیس نامه زدم که این موضوع را پیگیرى کنید.


عدم پیگیرى از سوى مسوولان پرسپولیس علیرغم نامه ها و درخواست هاى پیاپى دایى ضمن اینکه باعث اختلال در مسائل مالى او داشته در نهایت او را به این نتیجه رسانده که از این باشگاه شکایت کند. دایى در این خصوص اینطور توضیح داده: ١٩ بار،بله ١٩ بار نامه زدم و اما حتى یک بار پاسخى داده نشد. در طول دوران زندگى ام هرگز سابقه مسدودى حسابم وجود نداشت و سر عدم پیگیرى مسوولان پرسپولیس حسابم مسدود شد، حتى تمام ماشین هایم توقیف شد و براى اولین بار ممنوع الخروج شدم.


وى با اشاره به خوش حسابى اش پیش از این گفت: در تمام این سالها بابت پرداخت به موقع مالیات بارها مورد تقدیر مسوولان اداره مالیات قرار گرفتم. به نظر شما نباید براى احقاق حقم شکایت کنم وقتى به ١٩ نامه من بى توجهى مى شود و همه چیز را شوخى و بازى تصور مى کنند؟


على دایى که گفته مى شود مطالبات او از پرسپولیس ٣ و نیم میلیارد تومان است در پایان گفته: متاسفانه این مساله در مورد بسیارى از دوستان و بازیکنان سابق هم رخ داده که این یک توهین آشکار به افرادى است که در این تیم بزرگ و مردمى کار کرده اند. گره اى که با دست باز مى شود را با دندان باز نمى کنند.

 

دیدگاه‌ها