کد خبر : 1416454 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 00:05 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف منچستریونایتد در خانه ساوتهمپتون

در شبی که سرخیو رومرو با مهار موقعیت های متعدد از جمله یک ضربه پنالتی، ستاره منچستریونایتد بود، این تیم مقابل ساوتهمپتون به تساوی 0-0 رسید.

توقف منچستریونایتد در خانه ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو مانند چند دیدار اخیرشان در لیگ برتر، نمایش چندان خوبی نداشتند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

 

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد.

 

برخورد توپ به دست اریک بایی، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. گابیادینی پشت ضربه قرار گرفت اما سرخیو رومرو با یک واکنش به موقع توانست دروازه یونایتد را بسته نگه دارد.

 

برتری ساوتهمپتون ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یک موقعیت خوب دیگر هم شد اما این بار حضور به موقع بایی، اجازه به خطر افتادن دروازه یونایتد را نداد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و یونایتدها هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم هم با حملات ساوتهمپتون آغاز شد و بازیکنان این تیم فشار زیادی روی دروازه یونایتد وارد کردند؛ از جمله در دقیقه 52 که ضربه تادیچ می توانست به گل اول بازی منجر شود اما ضربه او رومرو مهار کرد.

 

چند دقیقه بعد نوبت اوریول رومئو بود که در آستانه باز کردن دروازه شیاطین سرخ قرار بگیرد اما باز هم رومرو دروازه یونایتدها را نجات داد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان یونایتد هم موقعیت داشتند؛ از جمله در دقیقه 73 که مارسیال می توانست دروازه میزبان را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد.

 

در دقایق پایانی بار دیگر این بازیکنان ساوتهمپتون بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها