کد خبر : 1416475 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 02:30 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: هنوز سخت ترین قسمت کار باقیمانده است

رئال مادرید به لطف پیروزی 1-4 امشب مقابل سلتا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد و از بازی با مالاگا یک امتیاز دیگر نیاز دارد.

زیدان: هنوز سخت ترین قسمت کار باقیمانده است

به گزارش "ورزش سه"، زیدان در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:« هنوز سخت ترین قسمت کار باقیمانده است. روز به روز به قهرمانی نزدیک تر می شویم و می دانستیم که برد در بازی امشب چقدر حیاتی است. امشب از لحاظ بدنی فشار زیادی به ما وارد شد و باید یک ریکاوری مناسب انجام دهیم تا در بازی یکشنبه شب به مشکل برخورد نکنیم.»

 

 

1199868

 

 

زیزو ادامه داد:« بازی را خوب شروع کردیم و مصمم برای کسب سه امتیاز بودیم. امشب از تلاش و عملکرد همه بازیکنان راضی بودم. با شخصیت بازی کردیم. وقتی گردش توپ مان بهتر شد و کنترل بهتری روی بازی پیدا کردیم، توانستیم به سلتا ضربه بزنیم. نیمه اول توپ روی دروازه هر دو تیم بود ولی در نیمه دوم شرایط به نفع ما شد. باید اعتراف کنم که سلتا واقعا تیم خوبی بود و در برخی مقاطع ما را آزار هم داد.

امشب من هم مثل بازیکنان خسته شدم. بازی نکردم ولی فشار روانی بازی بالا بود. از حالا فقط و فقط به بازی با مالاگا فکر می کنیم.»

 

رونالدو:« او از لحاظ بدنی فوق العاده آماده است. مدت هاست که می گویم او از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار دارد و این را در یکی دو ماه اخیر ثابت کرده است. رونالدو نه تنها گل می زند که بسیار هم می دود و یک انرژی مضاعف به کل تیم تزریق می کند. او بسیار آماده و سرحال است و باید به خاطر او خوشحال باشیم.»

دیدگاه‌ها