کد خبر : 1416574 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 20:01 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی یوسفی طلای شانزدهم را کسب کرد

تکواندوکار وزن ۶۳- کیلوگرم تیم ملی کشورمان با کسب پیروزی مقابل نماینده قزاقستان، شانزدهمین طلا را برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کرد.

مهدی یوسفی طلای شانزدهم را کسب کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مهدی یوسفی در دیدار نهایی «سریکبایف» از قزاقستان را پیش رو داشت که با ارائه یک مبارزه منطقی حریف خود را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. این شانزدهمین طلای کاروان ورزشی و سومین طلای تکواندو در این دوره از بازیها بود.

 

نماینده کشورمان این دیدار را خوب شروع کرد و با اجرای تکنیک روی سر و صورت حریف موفق شد وقت اول این دیدار را ۶ بر یک به سود خود خاتمه دهد. احتیاط یوسفی باعث شد تا رقیب ابتکار عمل را در بخش های مبارزه در وقت دوم در دست گرفته و با کم کردن امتیاز، نتیجه را در پایان این راند به ۸ بر۵ تغییر داد. راند سوم حملات دو تکواندوکار را درپی داشت و تلاش هر دو تکواندوکار برای کسب امتیاز دیدنی بود.

 

مهدی یوسفی در وزن ۶۳- کیلوگرم با پیروزی مقابل «مبارک الشریف» از عربستان و «فرهاد کاوورات» از ترکیه به این مرحله رسید و در این مرحله هم  «محمد السفور» از اردن را ۱۹ بر ۱۷ شکست داده بود.

 

تیم ملی ایران امروز ۵ نماینده در جدول مسابقات دارد که حنانه همتی در وزن ۶۲- کیلوگرم به « شاهد ترمان» از اردن باخت و حذف شد. محمدی و خسروفر و میرحسینی هم در مرحله نیمه نهایی برای صعود به بازی نهایی باید به دیدار رقبای خود بروند. 

 

برای تکواندو ایران تا کنون ناهید کیانی و مهدی اسحاقی دو نشان طلا، اکرم خدابنده و سید حسین احسانی دو نشان نقره، طیبه پارسا، سودابه پورصادقی، علیرضا درویش پور، حسین قربان زاده و فاطمه مداحی  هم پنج نشان برنز کسب کردند. محمد دهقانی، حنانه همتی و پریسان جوادی هم از دور مسابقات حذف شده اند.

دیدگاه‌ها