کد خبر : 1416584 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 21:57 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

از سه فینال هیچ طلایی دشت نشد!

خسرو فر هم نقره‌ای شد

سیداحمدخسروفر نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران در فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پس از شکست مقابل ازبکستان به مدال نقره دست یافت.

خسرو فر هم نقره‌ای شد

گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیداحمد خسروفر آخرین تکواندو کار مرد ایران در وزن ٧٤-کیلوگرم، ‌پس از یک‌ دور استراحت، در اولین مبارزه به مصاف تکواندوکار عربستان صعودی رفت و در راند نخست ٥ بریک جلو افتاد و در راند دوم ٢بریک حریف را مغلوب کرد. خسروفر در راند پایانی ١٥بر صفر پیروز میدان شد و با کسب امتیاز٢٢ بر٢ برنز خود را مسجل کرد.

 

خسروفر در نیمه نهایی به مصاف نماینده "سورینام" رفت که راند اول با نتیجه 13 بر 7 این دیدار به پایان رسید. خسرو فر در راند دوم با نتیجه 24 بر 7 به سود نماینده ایران به پایان رسید. در راند سوم30 بر 16 به پایان رسید و نماینده کشورمان به فینال مسابقات راه یافت.

 

وی در فینال این مسابقات به مصاف نماینده ازبکستان رفت. این دیدار در راند اول با نتیجه 4 بر 2 به سد خسرو فر به پایان رسید. راند دوم این رقابت‌ها با نتیجه 9 بر 6 به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید. راند پایانی این دیدار نیز با نتیجه 26بر 10  به پایان رسید و مدال نقره این بازی‌های به خسرو فر رسید.

دیدگاه‌ها