کد خبر : 1416627 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 11:33 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده فرانسوی به انفیلد نمی رود

پیشنهاد سرسام آور کلوپ برای ام باپه

باشگاه موناکو، پیشنهاد 75 میلیون یورویی لیورپول برای جذب کیلیان امباپه، ستاره جوان خود را رد کرده است.

  پیشنهاد سرسام آور کلوپ برای ام باپه

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ به دنبال جذب چندین ستاره برای تقویت تیمش برای فصل آینده است و اهداف بزرگی نیز در سر دارد. او متخصص کار کردن با بازیکنان جوان است و امباپه که تنها 18 سال دارد، از با استعدادترین بازیکنان جوان اروپاست.

 

 

1194058

 

 

حال روزنامه مارکا مدعی شد که باشگاه لیورپول، پیشنهادی 75 میلیون یورویی برای جذب این ستاره ارائه کرده ولی باشگاه موناکو این پیشنهاد را رد کرده است. در حقیقت باشگاه موناکو، تنها به پیشنهاداتی بیش از 100 میلیون یورو توجه دارد و قصد دارد بیشترین سود را از فروش ستاره جوان خود ببرد.

امباپه در 43 بازی این فصل، 26 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. او همچنین گزینه خرید جدی رئال مادرید نیز محسوب می شود.

در واقع نمی توان از نقش امباپه در این قهرمانی به سادگی گذر کرد. او چهارشنبه شب نیز یک گل استثنایی به سبک رونالدیو برزیلی به سنت اتین زد تا نشان دهد چرا رئال سخت در پی جذب اوست.

 

در واکنش به احتمال پیوستن امباپه به رئال نیز وادیم واسیلیف، نایب رئیس موناکو گفته بود:« با امباپه همه چیز خوب پیش می رود. از زبان پدرش شنیدم که قصد جدایی ندارد و من هم چنین عقیده ای دارم.

کیلیان یک فصل دیگر نیز با ما خواهد ماند و فکر می کنم این تصمیم به نفع او و باشگاه است. البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و شاید شاهد اتفاقی غیر قابل پیش بینی هم باشیم ولی در حال حاضر هیچ صحبتی مبنی بر جدایی او نیست و بعید می دانم امسال راهی رئال شود.»

دیدگاه‌ها