کد خبر : 1416633 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 12:54 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فینالیست شدن نصیری و شکست سرمستی

در جراین رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد بازی های همبستگی اسلامی،میثم نصیری راهی فینال شد و امیر محمدی به نیمه نهایی رسید.

فینالیست شدن نصیری و شکست سرمستی

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در جریان رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد بازی های همبستگی اسلامی در باکو پایتخت آذربایجان،۴ نماینده ایران به روی تشک رفتند.


در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر محمد خرابشه از اردن را شکست داد وی در دور بعد به مصاف ژاندوس اسماعیل اف از قزاقستان رفت و ۱۲ بر ۵ مغلوب شد.


در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست  با نتیجه ۱۰ بر صفر ابراهیم عبدالی از عربستان را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر عبداله ال اذانی از یمن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، نصیری در مرحله نیمه مقابل الیاس ژومای از قزاقستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دیدار نخست جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و برنز جهان و قهرمان اروپا از آذربایجان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد وی در دور بعد به مصاف بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، نفر پنجم المپیک و قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا (۲۰۱۷ هند) از ازبکستان می رود.

 

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ نفر شرکت کرده اند، امیر محمدی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با امیر طارق از پاکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران عراق، بنگلادش و مورن موتلو از ترکیه و مامد ابراگیم اف نفر سوم بازی های آسیایی از قزاقستان می‌رود.

دیدگاه‌ها