کد خبر : 1416654 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 15:34 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون و خطای منصوریان برای جانشینی ابراهیمی

سرمربی استقلال در آخرین تمرین استقلال دو بازیکن را برای جانشینی ابراهیمی مورد آزمایش قرار داد.

آزمون و خطای منصوریان برای جانشینی ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت امید ابراهیمی و غیبت امید نورافکن برابر العین، علیرضا منصوریان دو بازیکن را برای جانشینی هافبک های غایب خود و حضور در کنار فرشید باقری مد نظر دارد.


سرمربی استقلال در آخرین تمرین آبی ها که روز پنجشنبه برگزار شد، به استفاده از ترکیب 4-2-3-1 همچنان اصرار داشت و می خواهد برابر العین باز هم استقلال را با دو هافبک دفاعی به زمین بفرستد تا انتخاب زوج فرشید باقری در هافبک دفاعی، یکی از دغدغه های او باشد.

 


منصوریان در این جلسه تمرینی از دو بازیکن در کنار فرشید باقری استفاده کرد؛ مجید حسینی که در دیدار برابر پدیده حضور در پست هافبک دفاعی را تجربه کرده بود در این جلسه تمرینی در این پست به میدان رفت. حسینی جوان دفاع مرکزی آبی پوشان است اما در این فصل حضور در سمت راست خط دفاعی و البته پست هافبک دفاعی را نیز تجربه کرده است.


فرشید اسماعیلی گزینه ی بعدی منصوریان بود که در کنار فرشید باقری برای دقایقی حاضر شد تا منصوریان از این بازیکن نیز استفاده کند. هافبک جوان آبی ها فصل گذشته هفته های زیادی در این منطقه از زمین به میدان رفت و با حضور در پست هافبک دفاعی نیز غریبه نیست و در زمان حضور او در این منطقه از زمین، مجتبی حق دوست جانشین او در زمین بود.


سرمربی استقلال در تمرین روز پنجشنبه هر دو بازیکن را برای دقایقی امتحان کرد اما مطمئنا تصمیم نهایی خود را در روزهای آینده اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها