کد خبر : 1416656 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 15:35 | 65.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت

آنچلوتی: موراتا به این دلیل در رئال نیمکت‌نشین است

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال و حال حاضر بایرن در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد مسائل مختلف دنیای فوتبال علی الخصوص فینال لیگ قهرمانان صحبت کرد.

آنچلوتی: موراتا به این دلیل در رئال نیمکت‌نشین است

به گزارش "ورزش سه"، کارلتو در اولین سال حضورش در بایرن تنها توانست قهرمانی بوندسلیگا را به دست بیاورد و در فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی ناکام ماند.

 

 

1194018

 

 

حذف در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:« شکست مقابل رئال در برنابئو غیرمنصفانه بود. این بازی از حیث اشتباهات داوری در تاریخ ماندگار خواهد شد. آنچه در مادرید اتفاق افتاد را همه دنیا دیدند. فکر نمی کنم آن اتفاقات طبیعی بوده باشند و معتقدم باید از سیستم ویدئوچک در فوتبال استفاده شود؛ چون به این امر نیاز است.»

 

فینال:« فینال را با علاقه فراوان تماشا خواهم کرد. مربی هر دو تیم بوده ام و هوادار تیمی خواهم بود که بهتر بازی کند.

در یوونتوس نقش بوفون غیر قابل توصیف است و او یک بازیکن حیاتی در فینال محسوب می شود. او بازیکن خودم بوده و اگر با یوونتوس قهرمان شود، بهترین پاداش خود در رده باشگاهی را دریافت خواهد کرد. زمانی که مربی یوونتوس بودم(1999 و 2000)، سبکی نو در این تیم ایجاد کردم. آن زمان آنیلی(مالک فعلی یووه) نوجوان بود.»

 

رئال:« رئال تیم بسیار قدرتمندی است. این تیم فقط رونالدو نیست. رئال مودریچ، کروس، ایسکو، بنزما، مارسلو  و خیلی دیگر از ستاره های بزرگ دنیا را در اختیار دارد. با بازیکنانم در رئال ارتباط بسیار خوبی داشتم.»

 

 

 

 

زیدان:« از عملکرد او شگفت زده نشدم؛ چون او فوتبال را خیلی خوب می شناسد و یک مربی بسیار باهوش است.»

 

نیمکت نشینی های موراتا:« دلیلش واضح است. بنزما بهترین مهاجم برای بازی کنار رونالدو است.»

دیدگاه‌ها