کد خبر : 1416658 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 15:39 | 92.7K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی و ستاره های پرسپولیس در رای گیری(عکس)

ستاره های ورزشی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضور فعالی داشتند، آنها پس از حمایت های خود از نامزدهای مورد نظر، امروز در ایران و خارج از ایران پای صندوق های رای حاضر شدند و به انتخاب فرد مورد نظر خود پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشکاران ایرانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور فعالی داشتند، آنها که پیش از روز رای دهی از نامزدهای مورد نظر خود نیز به حمایت می پرداختند امروز پای صندوق های رای حاضر شده و در انتخاب رئیس جمهور بعدی ایران انجام وظیفه کردند.

 

نکته جالب در این باره اینکه بسیاری از ورزشکاران هم اکنون در خارج از ایران به سر می برند و با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی، وظیفه خود در قبال کشور را به انجام رساندند، از این جمله می توان به تیم ملی والیبال اشاره کرد که این روزها در لهستان اردو زده و یا تیم ملی تکواندو بانوان که در آذربایجان حضور دارد.

 

البته در این میان برخی از ورزشی ها  نیز برای انجام امور شخصی از ایران خارج شدند اما بازهم با مسئولیت پذیری به رای دهی پرداختند، حمید استیلی یکی از آن دسته افراد است که این روزها در دبی به سر می برد و صبح امروز رای خود را در صندوق انداخت. با توجه به شرایط موجود، حضور ورزشکاران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بسیار جالب به نظر می رسد و آنها را می توان جزء فعال ترین ها در جامعه دانست، ستاره هایی مانند علی کریمی که صبح امروز و خیلی زود رای خود را به صندوق اندختند.

 

1200012

 

1200013

 

1200014

 

1200016

 

1200015

دیدگاه‌ها