کد خبر : 1416663 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 15:44 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

چین تایپه مانع صعود بانوان به جمع 4 تیم برتر

تیم والیبال بانوان زیر 23 سال کشورمان با شکست برابر تیم چین تایپه از رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا بازماند.

چین تایپه مانع صعود بانوان به جمع 4 تیم برتر

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 ایران در مرحله سوم مسابقات امیدهای آسیا امروز(جمعه) به مصاف چین تایپه رفت. این دیدار که می توانست مجوز ورود تیم ایران به جمع 4 تیم برتر آسیا بود با شکست سه بر صفر ایران به پایان رسید.

 

شاگردان صدیقی این بازی را با امتیاز ست های 25بر14 ،25 بر14 و 25 بر 18 واگذار کردند. این نتیجه در حالی به دست آمد که تیم ایران در مقایسه با بازی روز گذشته خود برابر ژاپن بهتر ظاهر شد به خصوص درست سوم که بازی نزدیکی را با چین تایپه داشت اما در حفظ امتیازات ناکام بودند ودر نهایت سرعت بازیکنان تیم چین تایپه برتیم ایران غلبه کرد و ایران از رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا بازماند.

 

ایران در بازی امروز نگین شیرتری کاپیتان خود را به دلیل مسمومیت در اختیار نداشت. در ست سوم نیز شقایق شفیعی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. باتوجه به عدم حضور شیرتری در بازی امروز، تهمینه در گزنی به عنوان کاپیتان دراین بازی حضور داشت.

 

شبنم امینی، شقایق شفیعی، زهرا شیری، مونا آشفته وفرناز ساعی دیگر اعضای تیم ملی ایران دراین بازی بودند. با توجه به غیبت شیرتری کادرفنی پست بازیکنان را تغییر دادند و مونا آشفته (بازیکن قدرتی) تیم ملی ایران در پست قطر پاسور بازی کرد.

داور هنگ کنگی قضاوت این بازی را برعهده داشت. تیم ملی ایران با توجه به شکست امروز خود را برای بازی با هنگ کنگ آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها