کد خبر : 1416669 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 16:25 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط متفاوت آبی های اهواز و ریاض قبل از نبرد آسیایی

الهلال قهرمان - استقلال خوزستان اعتصاب!

دو تیم آبی پوش اهواز و ریاض با شرایطی کاملا متفاوت آماده ی نبرد بزرگ روز سه شنبه می شوند.

الهلال قهرمان - استقلال خوزستان اعتصاب!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان دیگر نماینده ی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که مانند دو نماینده دیگر در آستانه ی مسابقات وضعیت دشواری دارد. البته جنس مشکلات آبی های خوزستان با سرخابی ها متفاوت است و این تیم به دلیل مشکلات مالی با مشکل اعتصاب و عدم برگزاری تمرینات رو به رو است.

 

مشکلات مالی معضلی است که از ابتدای فصل دامن گیر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در لیگ شانزدهم بود و از ابتدای فصل اجازه نداد تا استقلال خوزستان بتواند در نتیجه گیری موفق عمل کند. تعداد اعتصاب های شاگردان پورموسوی در لیگ شانزدهم شاید از تعداد انگشتان دست نیز فراتر رفته باشد اما همچنان این باشگاه با مشکلات مالکیت رو به رو است تا اعتصاب استقلال خوزستان ادامه داشته باشد.

آبی های اهواز در شرایطی برای دیدار برابر نماینده ی عربستان آماده می شوند که الهلال در فرم فوق العاده ای به سر می برد. قهرمان لیگ عربستان در شرایطی به مصاف استقلال خوزستان می رود که روز پنجشنبه با شکست الاهلی به عنوان قهرمانی جام پادشاهی این کشور دست یافت و موفق به کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود در فصل جاری شد. تیم صدرنشین گروه چهارم مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف استقلال خوزستان بعد از پایان یک فصل موفق، با شرایطی کاملا متفاوت آماده ی دیدار روز سه شنبه می شود تا شانس استقلال خوزستان نسبت به حریف خود کاهش یابد.

 

استقلال خوزستان روز سه شنبه در مسقط میزبان الهلال عربستان است و در بازی برگشت نیز باید در دوحه برابر این تیم قرار بگیرد که به این ترتیب به نظر می رسد با توجه به تعطیلی تمرینات این تیم در روزهای گذشته و شرایط خوب نماینده ی عربستان شاگردان پورموسوی باید برای گذر از سد این تیم کار بزرگی انجام دهند.

دیدگاه‌ها