کد خبر : 1416697 | 29 اردیبهشت 1396 ساعت 20:16 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

نصیری اولین طلای کشتی آزاد را کسب کرد

نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با پیروزی در فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

نصیری اولین طلای کشتی آزاد را کسب کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز در سالن حیدر علی‌یف شهر باکوی آذربایجان آغاز شده است که میثم نصیری نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

در وزن 65 کیلوگرم که 15 کشتی‌گیر حضور داشتند میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ابراهیم عبدالی از عربستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل عبداله الاذانی از یمن به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

 

نصیری در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر الیاس ژومای از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد. وی در فینال به مصاف ماگومد مسلم‌اُف، نفر سوم مسابقات زیر 23 سال اروپا از آذربایجان رفت و با برتری 5 بر 3 مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

پیش از در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند بود.


در ادامه مسابقات نیز امیر محمدی در وزن 97 کیلوگرم در فینال برای کسب مدال طلا با نورماگومد گادجیف از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

 

در وزن 74 کیلوگرم هم پیمان یاراحمدی از دور رقابت‌ها کنار رفته بود. (در این وزن سنور دمیرتاش از ترکیه و مسلم اولایف از قرقیزستان فینالیست شدند.)

 

رقابت‌های 4 وزن دوم فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

 

دیدگاه‌ها