کد خبر : 1416868 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:12 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم های بزرگ در کمین ملی‌پوشان ذوب‌آهن

در شرایطی که تیم ذوب آهن هنوز تکلیف کادر مربیگری خود را مشخص نکرده، گمانه زنی های بسیاری در مورد ستارگان این تیم به وجود آمده است.

تیم های بزرگ در کمین ملی‌پوشان ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در مصاحبه خود اعلام  کرد که مجتبی حسینی برنامه های خود را ارائه کرده و حالا هیئت مدیره باید در مورد عملیاتی بودن برنامه های این مربی و همچنین همخوانی بودجه ی پیش بینی شده با بودجه ای که در سیاست های مالی باشگاه وجود دارد، تصمیم گیری کند؛ تصمیمی که طبق گفته مدیرعامل ذوب آهن هفته آینده اتخاذ و رسانه ای خواهد شد.
این در شرایطی است که تیم های مدعی قهرمانی در لیگ هفدهم نظیر استقلال، پرسپولیس و سپاهان تکلیف سرمربی خود را می دانند و در حال مذاکره با بازیکنانی هستند که در برنامه های سرمربی تیم قرار گرفته اند.


بازیکنان ذوب آهن در سال های اخیر یکی از تیم های مورد توجه در بازار نقل و انتقالات بوده اند و همین سال گذشته بود که آنها بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و مسعود حسن زاده را که با پیشنهادهای وسوسه برانگیزی روبرو شدند، از دست دادند.


این ماجرا در سال جاری نیز ادامه دارد و امسال نیز چند ستاره ملی پوش این تیم نظیر احسان پهلوان و  مرتضی تبریزی به شدت مورد توجه تیم های بزرگ قرار گرفته اند و چه بسا مذاکراتی نیز با آنها صورت گرفته باشد.


این ها همه در شرایطی است که مدیران باشگاه هنوز تکلیف سرمربی آینده خود را مشخص نکرده اند و به همین دلیل نمی توانند برای حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان مورد نظرش اقدامی انجام دهند؛ چرا که برنامه های مربی بعدی تعیین کننده سیاست های باشگاه در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.


سبزپوشان اصفهانی لیگ شانزدهم را با یحیی گل محمدی آغاز کردند که دو بار با او عنوان قهرمانی جام حذفی را به صورت پیاپی کسب کرده بودند ولی در همان دیدارهای ابتدایی لیگ، کسب نتایج ضعیف باعث شد تا دستیار او مجتبی حسینی جایگزین گل محمدی شود. نتایج ذوب آهن با مجتبی حسینی پر فراز و نشیب بود؛ گاهی دور از انتظار نتیجه می گرفتند و گاهی دور از انتظار امتیازات مهمی را از دست می دادند و در نهایت با قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ (با قهرمانی نفت تهران در جام حذفی این عنوان بی ارزش شد و ذوب آهن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده نرسید) و حذف در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به کار خود در این فصل پایان دادند.


با توجه به انتظاری که مدیران ذوب آهن از تیم خود دارند، آنها باید خیلی زود در مورد سرمربی بعدی خود تصمیم گیری کنند تا سرمربی انتخاب شده بتواند با توجه به برنامه های خود هرچه سریعتر تیمش را برای فصلی مهم که به جام جهانی نیز منتهی می شود و اهمیت بسیاری برای بازیکنان ملی پوش دارد، آماده سازد.

دیدگاه‌ها