کد خبر : 1416934 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 09:54 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه جدال با استقلال اتفاق افتاد

ستاره‌های العین سوژه سایت AFC

مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا آغاز می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها دو تیم مطرح ایرانی و اماراتی در آزادی مقابل هم صف آرایی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و العین در شرایطی فرداشب یکی از بازی های حساس و شبه فینال را در مرحله حذفی برگزار خواهند کرد که مصاف این دو تیم سرشناس و پرطرفدار ایران و امارات توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است.


اما در آستانه این دیدار حساس و سرنوشت ساز سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در اقدامی جالب به ستاره های العین پرداخت و از عمر عبدالرحمان کاپیتان ملی پوش العین و کایو لوکاس مهاجم برزیلی به عنوان دو ستاره این فصل لیگ قهرمانان آسیا نام برد که باعث و بانی موفقیت های بنفش پوشان العین لقب گرفته اند.

 

1200218


سایت AFC در تحلیلی از عملکرد این دوستاره مدعی شد عمر عبدالرحمان به عنوان مغز متفکر العین در 16 گل این تیم نقش کلیدی و اول را بازی کرده و کایو لوکاس هم در خط حمله با عملکرد قابل قبول نشان داده صرف هزینه کلان برای خرید او از سوی باشگاه بی جهت نبوده است.

 

1200217


بااین تفاسیر باید گفت علیرضا منصوریان و شاگردانش فرداشب در ورزشگاه ازادی کار بسیار سخت و دشواری برای مهار این دو ستاره در العین خواهند داشت به خصوص عموری که در غیاب هافبک دفاعی های اصلی استقلال می تواند آزادی عمل بیشتری در میانه میدان داشته باشد مگر این که زوج فرشید باقری و مجید حسینی بتواند از پس آنها بر بیاید.

دیدگاه‌ها