کد خبر : 1416985 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 13:23 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر العین: امیدوارم با دو گل در تهران برنده باشیم

مطر عبید مدیر باشگاه العین می گوید پیش بینی دیدار استقلال برابر العین کار دشواری است اما او امیدوار است تا استقلال را با دو گل شکست دهند.

مدیر العین: امیدوارم با دو گل در تهران برنده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مطر عبید الظهیری مدیر باشگاه العین امارات در آستانه ی دیدار این تیم با استقلال تهران گفت: آماده سازی که برای برگزاری بازی در این سطح نیاز است، انجام گرفته است. امیدوارم تهران را با یک نتیجه ی مثبت که راه ما را برای صعود به مرحله ی یک چهارم و نیمه نهایی هموار می کند، ترک کنیم. البته ما می توانیم در خانه و با فشار هوادارانمان مشکلات احتمالی در نتیجه ی بازی دور رفت را حل کنیم.

 

او در ادامه با دشوار دانستن بازی با استقلال، عنوان کرد: در حقیقت برابر استقلال کار آسانی پیش روی ما نیست زیرا پیش از سوت شروع مسابقه شانس دو تیم برای صعود از مرحله ی یک هشتم نهایی برابر است. با این حال شخصیت قوی و روحیه ی فوق العاده ی بازیکنان می تواند وسیله ای باشد که شانس ما را برای صعود از این مرحله بالا می برد. بازیکنان ما همیشه مشتاق هستند تا بهترین نمایش خود را ارائه دهند و در دیدارهایی که نام امارات در میان باشد، این انگیزه بیشتر می شود.

 

مدیر باشگاه العین در ادامه صحبتهای خود با تاکید بر این موضوع که این تیم می خواهد تهران را با نتیجه ای مثبت ترک کند، بیان کرد: ما باید در تهران نتیجه ای مثبت و موثر کسب کنیم و برای رسیدن به این نتیجه محدودیتی نداریم. پتانسیل و تجربه ی بالایی داریم که در این راه به ما کمک می کند و هواداران نیز می دانند که تیم ما برای یک چالش آماده است تا با نتیجه ای مناسب ایران را ترک کند.


مطر عبید در ادامه با غیر قابل پیش بینی توصیف کردن این دیدار، گفت: می دانیم که این مسابقه در سطح بالایی برگزار می شود و پیش بینی آن بسیار سخت است. تمام تمرکز ما بر روی کسب نتیجه در بازی روز دوشنبه است تا بهترین نمایش را در داخل زمین داشته باشیم. تمام نگاه ها در این دیدار روی تیم ما است تا بتوانیم عملکردی در اندازه ی تیم نایب قهرمان فصل گذشته داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در تهران با نتیجه ی دو بر صفر به پیروزی برسیم.


او در پایان با پر اهمیت دانستن نقش عمر عبدالرحمان اظهار کرد: تمام تیم ما قابلیت رقابت در مسابقات قاره ای را دارند و دانش خوبی از این مسابقات دارند. ما می خواهیم با سه امتیاز به خانه بازگردیم تا در خانه کار آسانی داشته باشیم. در نهایت اما من می دانم که نسل حال حاضر بازیکنان العین با رهبری عمر عبدالرحمان پتانسیل دست یابی به افتخارات بزرگ را دارند.

دیدگاه‌ها