کد خبر : 1417054 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 17:03 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایرادهای جزئی برای میزبانی داریم

رضاییان: 15 هزار هوادار به ورزشگاه می آوریم

مدیرعامل پارس جنوبی جم می گوید این تیم متعلق به وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است اما طبق قانون نمی تواند حمایت شود و به همین دلیل به راهکارهای جدیدی رسیده ایم.

رضاییان: 15 هزار هوادار به ورزشگاه می آوریم

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان پس از تمدید قرارداد با مهدی تارتار در رابطه با اوضاع تیم پارس جنوبی به اظهارنظر پرداخت. وی درباره علت موفقیت تیم گفت: حضور مجدد آقای روحانی به سمت رئیس جمهوری را تبریک می‌گویم و امیدوارم که با قدرت تمهیدات و تصمیمات 4 ساله‌شان را ادامه دهند. علت موفقیت پارس جنوبی جم توکل و همدلی و تلاش مجموعه تیمی بود. البته ما جز تیم‌هایی بودیم که به هیچ عنوان حاشیه نداشتیم و با همیت، همدلی و ثبات تیمی توانستیم به هدفی که مدنظرمان بود دست پیدا کنیم و این موضوع همراه با پشتیبانی همه جانبه هیات مدیره و کادرفنی بود که ما را به قهرمانی رساند و امیدوارم بتوانیم امسال را هم در لیگ‌برتر با همین روال پیش برویم تا نتیجه خوبی را برای مردم جم به ارمغان بیاوریم.

 

او درباره محل برگزاری بازی های تیم گفت: تیم پارس جنوبی جم متعلق به شهرستان جم است نه بوشهر؛ در جم هم ورزشگاه خوبی داریم که تنها مشکل این ورزشگاه عدم اسکوبورد و امکانات جزیی است که با امید به خدا و کمک مسئولین این مشکلات مرتفع شده و برای رقابت‌های لیگ‌برتر آماده‌سازی خواهد شد و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.

 

مدیرعامل پارس جنوبی درباره سرمربی این تیم گفت: فصل خوبی را با آقای تارتار پشت سر گذاشتیم هم از نظر شخصیتی و فنی معتمد باشگاه بودند. ایشان در لیگ یک توانستند پارس جنوبی جم را قهرمان کنند که این نشان از تجربه و دانش بالای مربیگری ایشان دارد. ما هزینه‌ای که تیم‌ها دیگر داشتند را نکردیم و تعهداتی که بازیکنان داشتیم را اجرایی کردیم. آقای تارتار در بخش فنی خیلی کمک کردند، تیمی که روند فنی موفقیت‌آمیزی دارد حاشیه کمتری را در خود دارد. بعد توافقات نهایی ما با آقای تارتار و امضای قرارداد ایشان، به دنبال لیستی که ایشان تعبیه کردند خواهیم بود و بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب خواهیم کرد.

 

او ادامه داد: اینکه تیم‌های صعودکننده در لیگ‌برتر ماندگار خواهند بود به تلاش‌شان بستگی دارد. ما در وهله اول تلاش می‌کنیم در لیگ‌برتر یک رتبه خوب و شایسته‌ای بیاوریم و در وهله بعد نیز ماندگاری در لیگ‌برتر هدف مان است.

 

وی درباره کمک وزارت نفت به این تیم گفت: این تیم متعلق به وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است اینکه نمی‌تواند طبق قانون مدنظر مورد حمایت وزارتخانه باشد این است که از محل بودجه دولتی نمی‌تواند هزینه باشگاه را پرداخت کند. البته راهکارهایی در این زمینه مورد بررسی است و قول‌هایی از سوی مسئولین داده شده و سعی بر برطرف شدن این موضوع است.

 

رضاییان درباره جذب هواداران در پارس جنوبی گفت: شاید پارس ابتدای فصل هوادار به آن صورت نداشت اما در ادامه با روند مثبت تیم، تاثیر بازی‌های لیگ یک و بازنشر رسانه‌ها هواداران جمی کم‌کم به ورزشگاه آمدند و همانطور که شما شاهد بودید در بازی پایانی ما ورزشگاه 15 هزارنفری جم مملو از هوادار شده بود. نوید آنکه در لیگ‌برتر هواداران پرشورمان به ورزشگاه خواهند آمد و حمایت همه جانبه از تیم خودشان دارند را خواهیم داد.

 

وی در پایان گفت: پارس جنوبی جم قطب اقتصادی ایران است و طبیعتا منتظر حمایت همه جانبه است. باتوجه به جلسات برقرار شده و قول‌هایی که از سوی مسئولین وزارتخانه به ما داده شد پارس و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به مانند خیلی از تیم‌ها به مشکلات مالی برخورد نکنیم.

دیدگاه‌ها