کد خبر : 1417060 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 17:17 | 109K بازدید | 0 دیدگاه

جمله منصوریان جنجالی شد

استفاده از تعبیر تیم دوم پایتخت برای پرسپولیس باعث شد تا منصوریان دوباره جنجال ساز شود.

جمله منصوریان جنجالی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری علیرضا منصوریان هر چند بی حاشیه به پایان رسید اما اظهار نظر جالب و زیرکانه ی او در این نشست خبری بعد از دو هفته رکود در فوتبال داخلی باز هم باعث تهییج هواداران دو تیم شد.


علیرضا منصوریان در نشست خبری خود گفت “تیم دوم پایتخت حالا محروم شده است و این موضوع می تواند روی سرنوشت آنها تاثیر بگذارد”. اظهار نظری که باعث شد تا هواداران پرسپولیس به دلیل استفاده از تعبیر "تیم دوم پایتخت" نسبت به آن موضع گیری کنند تا سرمربی استقلال ضمن خوشحال و تهییج کردن هواداران خود، مورد انتقاد هواداران تیم رقیب نیز قرار بگیرد.


هر چند صحبتهای علیرضا منصوریان در این نشست خبری به منظور دلسوزی برای هواداران پرسپولیس و البته جلوگیری از مشکل محرومیت هواداران استقلال رخ داد اما این تعبیر باعث شد تا پس از مدتها آرامش دوباره منصوریان با رفتاری که در فوتبال ایران معمول نیست و نسخه ی مشابه آن را بیشتر در کری خواندن های مربیانی مانند مورینیو، سیمئونه و غیره می بینیم، جنجال ساز شود.


علیرضا منصوریان خواسته یا ناخواسته در فاصله ی 24 ساعت تا بازی سخت استقلال جنجال جالبی را میان هواداران دو تیم ایجاد کرده که شاید این جنجال به استقلالی ها برای پر کردن ورزشگاه و البته زنده شدن فضای کری خواندن و هواداری بعد از 3 هفته که فوتبال به دلیل فضای انتخاباتی به حاشیه رفته بود، کمک کند.

دیدگاه‌ها