کد خبر : 1417084 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 18:31 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

با صبر توانستیم به اولین برد برسیم

میرزازاد: از این پیروزی احساس غرور می کنیم

دروازه بان تیم ملی می گوید در جام‌جهانی هیچ بازی آسانی نداریم و تیم‌های حاضر در آن یا برای قهرمانی به میدان می روند و یا برای پدیده شدن.

 میرزازاد: از این پیروزی احساس غرور می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد در رابطه دیدار امروز تیم ملی جوانان برابر کاستاریکا و پیروزی در این بازی گفت: از اینکه بعد از 40 سال توانستیم در رقابت‌های جام‌جهانی به اولین پیروزی‌مان دست پیدا کنیم احساس غرور می‌کنیم. ما با تیمی بازی داشتیم که سبک بازی متفاوتی را دنبال می‌کرد اما آنالیزورهای خوب کادر تیم‌ملی در کسب این نتیجه پیروزی‌بخش تاثیرگذار بودند.

 

وی ادامه می دهد: وقتی در دقیقه 80 گلزنی کردیم می‌دانستیم که زمان کمی تا پایان برای حفظ این گل داریم و نباید موقعیتی به حریف بدهیم. اگرچه کاستاریکا تا دقایق پایانی فشار بسیاری روی دروازه ما داشت. اما ما صبورانه توانستیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

 

او در رابطه با رقابت بعدی‌شان با زامبیا می‌گوید: در جام‌جهانی هیچ بازی آسانی نداریم و تیم‌های قدرتمند از قاره‌های مختلف در این رقابت‌ها پا به میدان می‌گذارند و هیچ تیمی نمی‌آید تا زنگ تفریح باشد، همه تیم‌ها به منظور کسب جام یا پدیده شدن با تیم‌های پرآوازه این رقابت‌ها مصاف می‌دهند. تیم ملی ایران با وجود آنکه یک رقیب بی‌نام و نشان است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با پرچم سه رنگ کشورمان بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

 

گلر تیم جوانان ایران ادامه می دهد: ممنونم از کادرفنی که به من اعتماد کردند و در این بازی حضور پیدا کردم، خوشبختانه در خط دروازه ما رفاقت و صمیمیت خاصی وجود دارد به جز من شهاب عادلی و مهدی محمدیان هم عملکرد خوبی دارند. البته نباید زحمات آقای حیدری مربی دروازه‌بان‌های تیم جوانان را هم نادیده گرفت. تمام تلاشم را در این رقابت‌ها برای حراست از دروازه تیم‌ملی به کار خواهم بست تا پاسخ اعتماد آقای پیروانی را به خوبی داده باشم.

 

میرزازاد در پایان می گوید: با 3 امتیاز بازی امروز راه زیادی رفته ایم البته باید در دیدارهای دیگر نیز با همین جدیت به میدان برویم و بتوانیم حضور خود را در مرحله بعد مسجل کنیم.

 

دیدگاه‌ها