کد خبر : 1417115 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 19:23 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

توپچی ها راهی لیگ اروپا شدند

آرسنال 3 - 1 اورتون؛ تلخابه ای جای عسل!

آرسنال علیرغم پیروزی 1-3 برابر اورتون در نهایت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناکام ماند و راهی لیگ اروپا شد.

آرسنال 3 - 1 اورتون؛ تلخابه ای جای عسل!

 

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای حفظ امیدهای کسب سهمیه خود باید در خانه، اورتون را مغلوب می کرد. اما اگرچه آنها در نهایت 1-3 از سد حریف گذشتند، اما با توجه به پیروزی پرگل لیورپول برای اولین بار در هزاره جدید نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند.

 

بازی با برتری توپچی ها آغاز شد و بعد از یکی دو حمله خطرناک، آنها در دقیقه 8 به گل رسیدند. حرکت دنی ولبک از جناح چپ و پاس او به دهانه دروازه در نهایت بعد از یک رفت و برگشت به هکتور بیرین رسید و او نیز موفق شد با جایگیری مناسب و ضربه تمام کننده آرسنال را با یک گل پیش انداخت.

 

 

1200385

 

1200389

 

دقایقی بعد سانچس می توانست با یک ضربه آزاد گل دوم را به ثمر برساند اما شوت او راهی کرنر شد.

 

اما در دقیقه 27 ستاره شیلیایی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. همکاری او و وبلک باعث شد تا پاس ولبک در دهانه دروازه به سانچس برسد تا این مهاجم گلزن کار دشواری برای دو برابر کردن اختلاف برابر اورتون نداشته باشد.

 

 

1200390

 

 

در دقیقه 38، اورتون فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت اما پتر چک در 2 مرحله مقابل ضربات میرالس و لوکاکو ایستادگی کرد.

 

در دقیقه 41 بینس با یک ضربه محکم پتر چک را به عکس العمل واداشت. در دقیقه 42، این بار لوکاکو با ضربه سر دروازه آرسنال را تهدید کرد که این بار هم سنگربان توپچی ها مانع شد تا در دقایقی کوتاه چند بار منجی دروازه تیمش شود.

 

 

1200388

 

 

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال 0-2 اورتون را مغلوب کند. با شروع نیمه دوم، آرسنال در همان ابتدا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربات سانچس و در ریباند اوزیل توسط گلر اورتون مهار شد. 

 

اما بعد از گذشت دقایقی اورتون حملاتی روی دروازه آرسنال ترتیب داد و در دقیقه 58 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رومن لوکاکو آن را تبدیل به گل کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

 

1200391

 

1200386

 

در ادامه و با مطلع شدن توپچی ها از نتیجه بازی لیورپول، از تب و تاب بازی کاسته شد و اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد. در اواخر بازی با همکاری بیرین و ایوبی، آرسنال باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما مدافعان اورتون مانع شدند. 

 

اما در دقیقه 91 و روی پاس مسوت اوزیل، آرون رمسی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند تا در نهایت آرسنال 1-3 اورتون را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها