کد خبر : 1417202 | 01 خرداد 1396 ساعت 09:34 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان امشب وارد تهران می‌شوند

والیبال ایران بر استرالیا غلبه کرد

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر استرالیا به اردوی برون مرزی خود پیش از لیگ جهانی پایان داد.

والیبال ایران بر استرالیا غلبه کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در لیگ جهانی 2017 والیبال آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی برون مرزی لهستان به سر می‌برد، دیروز (یکشنبه) در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و 3 بر یک به پیروزی رسید.

 

این مسابقه در سالن 3 هزار نفری ویدوویسکوو در شهر میستو و در مقابل حدود 1500 تماشاگر طرفدار استرالیا برگزار شد. لهستانی‌ها برای تماشای این مسابقه بلیت فروشی هم کرده بودند و این دیدار به صورت کاملا رسمی با پروتکل بین المللی و نواختن سرود ملی دو کشور آغاز شد.

 

ایگور کولاکوویج در این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی به عنوان 6 نفر اصلی و آغاز کننده مسابقه استفاده کرد و مهدی مرندی برای دریافت و مصطفی حیدری توپ گیری به زمین رفتند.

 

ملی‌پوشان کشورمان پس از این دیدار بلافاصله برای صرف شام و استراحت به هتل محل اقامت خود در شهر کاتوویتسه بازگشتند. اعضای تیم ملی ایران ساعت 6 بامداد امروز دوشنبه اول خرداد ماه از کاتوویتسه لهستان عازم تهران شدند. ملی پوشان کشورمان از کاتوویتسه به فرانکفورت خواهند رفت و پس از توقفی حدودا 6 ساعت و نیمی فرانکفورت را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و ساعت 21 امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهند شد.

 

تیم ملی والیبال کشورمان در این اردوی برون مرزی خود پیش از آغاز لیگ جهانی به 3 کشور سفر کرد و شش دیدار دوستانه با تیم‌های مونته نگرو ( دوبازی)، اسلوونی (2 بازی) و لهستان و استرالیا برگزار کرد.

دیدگاه‌ها