کد خبر : 1417241 | 01 خرداد 1396 ساعت 16:39 | 151.2K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مجدد مذاکره‌ با ستاره‌ها در پرسپولیس؛

سلام نظامی برای تمدید و ادامه حضور کامیابی نیا

فصل موفقیت آمیز برای کمال کامیابی نیا با بدشانسی بزرگی به پایان رسیده و او قادر به همراهی این تیم در دو جدال باقیمانده نیست تا اکنون تنها مساله تمدید قراردادش باقی مانده باشد.

سلام نظامی برای تمدید و ادامه حضور کامیابی نیا

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که با حضور دو ساله در پرسپولیس اتفاقات بزرگی در زندگی ورزشی‌اش ثبت کرد، اکنون به روزهای پایانی قرارداد خود با این تیم رسیده است و همه در انتظار تصمیم بزرگ این هافبک دفاعی ملی‌پوش و موثر در ترکیب سرخپوشان هستند.


کامیابی نیا که با حضور و دریافت پیراهن شماره 11 پرسپولیس به عنوان نائب قهرمانی در لیگ و در اولین فصل حضورش رسیده بود، توانست نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی به خود جلب کند و خیلی زود تجربه حضور در ترکیب تیم ملی و البته چشیدن طعم گلزنی با این پیراهن را نیز تجربه کرد. او در فصل شانزدهم لیگ برتر با ادعای قهرمانی بلامنازع لیگ را شروع کرد و توانست به آن جامه عمل بپوشاند تا اولین عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرد. بعد از این قهرمانی همه به دنبال پاسخی برای این سوال بودند؛ کامیابی نیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا خیر؟

 

 

1200593

 

 او البته در اقدامی حرفه‌ای همه چیز را به پایان فصل موکول کرد و البته صادقانه از دو پیشنهاد خارجی اش رونمایی کرد تا در نهایت همه در انتظار روزهای پایانی فصل و تصمیم بزرگ او بمانند. هفته پایانی فصل اما با اتفاقی تلخ برای او همراه شد و در حالی که در نیمه دوم از سوی برانکو به زمین فراخوانده شد تا برابر سیاه جامگان قرار گیرد، در برخورد با بازیکن حریف دچار در رفتگی کتف شد. او البته با همان شرایط تا پایان بازی در ترکیب این تیم باقی ماند و در فاصله باقیمانده به بازی برابر الوحده امارات به تمرین اختصاصی پرداخت تا در جدال سرنوشت کنار سرخپوشان باشد. اما به نظر می‌رسید بدشانسی ها نمی‌خواستند دست از سر او بردارند و برابر حریف اماراتی نیز بار دیگر از همان ناحیه دچار مصدومیت شد تا این بار با غیرت مثالزدنی خود تا پایان بازی در ترکیب حاضر شود و بعد از این جدال نیز بلافاصله تحت مداوا و عمل جراحی قرار گرفت تا فصل برای او تمام شود.


 کامیابی نیا روز گذشته در تمرین پرسپولیس حضور یافت تا در دیدار با هم‌تیمی‌های خود در آستانه جدال برابر لخویا برای آنها آرزوی موفقیت کند و به آنها روحیه دهد. بازیکنان جوان پرسپولیس نیز به خوبی از این بازیکن استقبال کردند و به سبک شادی گل‌های او سلام نظامی دادند.

 

 

1200594

 

اکنون تنها یک سوال باقی مانده است؛ سوالی تکراری در خصوص تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس. با توجه به مصدومیت و عدم همراهی این بازیکن با این تیم در دو دیدار باقیمانده باید دید او قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد و فصل آینده نیز با سلام نظامی مختص به خود غریو شادی را روی سکوها شکل خواهد داد یا خیر. البته در این مسیر با توجه به شرایط فعلی سرخپوشان همه چیز در دست او قرار نداشت. مدیریت باشگاه بنا به دلایل نامشخص طی چند روز اخیر به دلیل دستور برای توقف مذاکرات در روزهای اخیر در باشگاه حاضر نشده بود و این مساله باعث شد تا علاوه بر توقف عقد قرارداد با بازیکنان جدید، پروسه تمدید قرارداد این تیم نیز با مشکل بزرگی مواجه شود. مشکلی که طی روزهای اخیر مسیر مذاکره با ستاره‌ها را با وقفه مواجه کرده بود و اکنون با اعلام دوباره وزارت ورزش مبنی بر ادامه همکاری علی اکبر طاهری در پرسپولیس، دور جدید مذاکرات آغاز خواهد شد که مهمترین استراتژی آنها مذاکره با کامیابی نیا خواهد بود و باید دید این هافبک ملی‌پوش با این تیم قراردادش را نهایی خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها